Dåpskjole..

Ju9ta

Forumet er livet
Åh herremin..
Idag kom dåpskjolen jeg hadde bestilt til Ayla Emine..
Guuu,så nydelig den er.. Gleder meg til dåpen som skal stå den 20.mai..
Kommer til å grine hele den dagen jeg,for hun kommer sikkert blir så nyyyydeli søt i den..

Vi valgte å bestille dåpskjole til henne,siden ingen av oss faktisk ble døpt i noen dåpskjole..[&o]
 Skal prøve å få den dåpskjolen jeg har kjøpt,til en tradisjon fram i tid..Å brodere inn navn og dåpsdato til den som bruker den..[;)]

Hvordan er d hos dere?? Har dere dåpskjolen dere ble døpt i enda eller??

Her er bilde fra hjemmesida til hun som har laga den..Har rosa sløyfe på den seff..[;)]
Kjempenydeli aza.. *sukk*

Håper vi får se bilder! [:)] Vi skal bruke samme dåpskjole som jeg og søskene mine brukte. [:)]

Så fin!!

Vi bruker dåpskjolen som jeg og søskene mine har brukt. Solstrålen vår skal døpes 27. mai- gleder meg, jeg også!

for en nydelig kjole ju9ta[:)][:)][:)]

jeg ble jo døpt da jeg var 4 ( adoptert[;)]) så her blir d litt vanskelig med  kjole.. og i familien til samboern så har de ingen som har gått i arv.
min tante skal sy dåpskjole til prinsen vår... [:D][:D]

den var kjempe fin[:D]

har dåpskjole som min farmor laget.mine to søstre og jeg er døpt i den,melissa skal døpes i den.
på underskjørtet er det brodert navnene våre og datoen,det er kjempe kos

Har du hjemmeside adressen til hun som har laga den? NYDELIG kjole!!!!!![:)]

ORIGINAL: Camilla_21

Har du hjemmeside adressen til hun som har laga den? NYDELIG kjole!!!!!![:)]

www.home.no/roksana/

Kjempenydelig dåpskjole

Vi har 2 stk. å velge mellom. En på mamma min sin side og en på pappa min sin side.
Julie skal døpes i den fra pappa sin side, for den er jeg blitt døyp i[:)]

kjempefin dåpskjole[:D]. Einar Adrian skal døpes i dåpskjolen som min oldemor sydde å hekla. Den har både æ og søskenan mine blitt døpt i samt 3meningan mine på morsida.

Back
Topp