Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge før dåpen er det vanlig og sende ut invitasjoner?tenker dere å lage selv eller bestille på nett?
Noen anbefalinger på side der man bestiller? Er jo en jungel av siderJeg har bestilt på nettet, får dei neste uke
Sender bare ut fortløpende når jeg får dei (dåp 27.november)![]()
Noen anbefalinger på side der man bestiller? Er jo en jungel av sider![]()
Veldig greit å ha litt tid til å gjøre klart ja tenker jegVi skal ha dåp 13.november, sendte ut invitasjoner i mnds skiftet aug/sept, og svarfrist er 30.sept. Så nå på fredag er siste dag for å svare på om man kommer, for da starter jeg å kjøpe inn ting og gjøre klart med bordkort![]()
Vi bestilte på Nfoto.no, leverte de ut for 2-3uker siden, svarfrist 1.nov og dåp 13.nov!!
De er super! Og rimelig!Bruker nfoto til alt!
Dåp 13.11 har sendt ut smsde får takkekort om ikke annet.
Hehe...jeg er like treigEr alle like tidlig??? Da må det vel være meg som er treg da kanskje. Men vi skal bare ha de nærmeste av søsken og foreldre/besteforeldre. Jeg har sagt ifra når dåpen skal være. Og min mann sin side har fått invitasjon, med svarfrist en uke før dåpen. Vi skal ha dåp den 30 oktober. Min side har ikke fått invitasjon. Men lager de vel til Iløpet av neste uke sikkert.