Dåpsinvitasjoner

Hka

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvor lenge før dåpen er det vanlig og sende ut invitasjoner?:) tenker dere å lage selv eller bestille på nett?

Hvor lenge før dåpen er det vanlig og sende ut invitasjoner?:) tenker dere å lage selv eller bestille på nett?

Jeg har bestilt på nettet, får dei neste uke :)
Sender bare ut fortløpende når jeg får dei (dåp 27.november) :)

Vi skal ha dåp 13.november, sendte ut invitasjoner i mnds skiftet aug/sept, og svarfrist er 30.sept. Så nå på fredag er siste dag for å svare på om man kommer, for da starter jeg å kjøpe inn ting og gjøre klart med bordkort :)

Vi skal ha dåp 13.november, sendte ut invitasjoner i mnds skiftet aug/sept, og svarfrist er 30.sept. Så nå på fredag er siste dag for å svare på om man kommer, for da starter jeg å kjøpe inn ting og gjøre klart med bordkort :)
Veldig greit å ha litt tid til å gjøre klart ja tenker jeg:) vi skal ikke ha dåp før i julen. Mest praktisk med tanke på familie som må reise langt:) tenker også å gjøre klart bordkort og slike ting i god tid. Har allerede bestilt noe pynt fra ebay, men invitasjonene har jeg ikke tenkt så mye på før nå :p

Jeg har bestilt fra fotoknudsen. De kommer vell ila neste uke og blir da sendt ut fortløpende
Dåpen skal være 13.november, svarfrist 31.oktober.

Sendte invitasjoner på mandag, svarfrist 15.oktober og dåpen er 13.november :) Bestilte fra optimalprint, veldig fornøyd!

Leverte/sendte invitasjoner denne uken.. frist 1.nov.. dåp 20.nov...
Laget invitasjon selv, men mønster på arket..

Laget på Optimalprint, og skal sende ut til uka. Dåpen er 6.november :)

Er alle like tidlig??? Da må det vel være meg som er treg da kanskje. Men vi skal bare ha de nærmeste av søsken og foreldre/besteforeldre. Jeg har sagt ifra når dåpen skal være. Og min mann sin side har fått invitasjon, med svarfrist en uke før dåpen. Vi skal ha dåp den 30 oktober. Min side har ikke fått invitasjon. Men lager de vel til Iløpet av neste uke sikkert.

Er alle like tidlig??? Da må det vel være meg som er treg da kanskje. Men vi skal bare ha de nærmeste av søsken og foreldre/besteforeldre. Jeg har sagt ifra når dåpen skal være. Og min mann sin side har fått invitasjon, med svarfrist en uke før dåpen. Vi skal ha dåp den 30 oktober. Min side har ikke fått invitasjon. Men lager de vel til Iløpet av neste uke sikkert.
Hehe...jeg er like treig:p jeg har gitt beskjed om datoen, men invitasjoner er ikke klare. Holder fremdeles på med takkekortene for når hun ble født;)

Back
Topp