dåpsinvitasjoner

sjukesøster

Forumet er livet
Hei alle sammen [:)]
her sit vi ute i solveggen å laga dåpsinvitasjonar, men treng litt hjelp til teksten? [:)]

Jeg også!!
Hakke peiling hva jeg skal skrive på dem :(
Hvordan lager dere invitasjoner? Jeg skal lage alle mine for hånd tenkte jeg.

mine skrev jeg følgende:

Vi har gleden av å invitere til barndåp for
Sander
den 4. april i ... kirke kl 11.00

Middag vil bli servert på ... kl 14.00

Hilsen ...

S.U. innen 29. mars.

Jeg bestilte ferdige med bilde av snuppa på. Det var hun selv som inviterte til dåp[:D]
Jeg har gleden av å invitere dere i dåpen min osv.

ORIGINAL: chicka mom

mine skrev jeg følgende:

Sander

Hilsen ...

S.U. innen 29. mars.

Vi bruka dinna [:)] laga korta sjølve m/bilde av Frdrik på.

Vi bestilte våre hos vistaprint....

ORIGINAL: sjukesøster

ORIGINAL: chicka mom

mine skrev jeg følgende:

Sander

Hilsen ...

S.U. innen 29. mars.

Vi bruka dinna [:)] laga korta sjølve m/bilde av Frdrik på.

ja den er jo helt enkel[:)] hadde og bilde av Sander utenpå. Det blir så personlig da, å ett fint minne for senere [;)]

Jeg har laget for hånd og brukte teksten: "Vi ønsker velkommen til Aksels dåp i ... kirke torsdag 13. mai kl. 11.00. Selskap holdes i ...... S.U. innen 1. mai. Mvh ... og ..."

Vi lager ikke dåpsinvitasjoner, heller ikke tenkt å lage takkekort.. Bare sier det til familien som er invitert [;)]

Vi skal bestille kort når vi får bestemt oss for dato og får snakka m kirkekontoret sånn at vi får dåpen i den kirka vi vil ha den i, ikke den vi sokna til.

har også laget dåpsinvitasjoner selv. hentet litt tips og ideer fra diverse andre invitasjoner som ligger ute på nettet.
skal ha bilde av Mathias på framsiden så er den klar til utsending :)

her er innsiden, får bekreftelse på hvor vi skal spise i morgen så derfor er den linja blank

baksiden er pyntet med fotavtrykket som ble tatt da han var 1 mnd gammel

slik blir bordkortene våre.

takkekort blir laget i samme stilen som invitasjonene. hvis du trenger tips til invitasjoner ligger det masse fint på nettet, bare å søke på div scrapping sider

Kjempefine :) kva brukte du på foten for og få avtrykket? :)

Brukte samme stempelpute som jeg har brukt på det andre i invitasjonene, det gikk veldig greit og ble mye mindre søl enn med maling, og du ser mønsteret i fotavtrykket siden det blir så tynt lag. Mathias hadde heller ikke noe imot å bli kilt under foten av stempelet :) og så er den enkel å vaske av fot og eventuelle flekker på klær går bort i maskina

Back
Topp