dåpsinvitasjon

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
noen som vil vise meg?
trenger litt inspirasjon. Å har litt dårli tid. må få sendt ut i en av de nærmeste dagene nå[:)]
har veldig lyst å lage inbydelsene selv denne gang.... men er helt tom for ideer oppi hodet mitt nå..

NYDELIG!!!

men sånn klarer jeg aldri i verden å lage...hehe

Hei jeg har ikke bilde av den her, men det vi gjorde var å lage ett vanlig kort. Brukte svart kartong.
På framsida hadde vi avtrykk av beinet til sønnen min  på litt lys blå kartongog og avtrykket var av litt mørk blå fingermaling, og så skrev vi litt inni.

ORIGINAL: Olivers mor

Hei jeg har ikke bilde av den her, men det vi gjorde var å lage ett vanlig kort. Brukte svart kartong.
På framsida hadde vi avtrykk av beinet til sønnen min  på litt lys blå kartongog og avtrykket var av litt mørk blå fingermaling, og så skrev vi litt inni.

Åå det var jo smart!!
kanskje jeg prøver meg på det da. har faktisk fingermaling også!
var bare det å sette igang da;)

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

ORIGINAL: Olivers mor

Åå det var jo smart!!
kanskje jeg prøver meg på det da. har faktisk fingermaling også!
var bare det å sette igang da;)

Ble jo veldig personlig preg på det da!
Også skrev vi innvitasjon over avtrykket, festet den og avtrykket med 3d puter forresten!

Back
Topp