Dåpsinspirasjon

Bestilte invitasjoner på optimalprint.no... en til de som skal i middag og en til de som skal på kaffe...

Ellers så lager jeg bordkort selv, og skal pynte med hvite duker, blåe gjennomsiktige løpere, blomsterpynt, fat med kubbelys og pynt, og sommerfugler og litt sånne strølignenes pynt eller tråd... Skal og lage muffins hvor jeg skal ha sommerfuggelpynt(spiselig da) og samme med ene kaka så blir litt sommerfuggeltema...

Laget invitasjoner og bordkort selv :)
Og bordet var dekket i lyseblått og hvitt :) 1369738796129.jpg1369738938269.jpg1369738985606.jpg

Jeg lagde invitasjonene og bordkortene selv. Alt i rosa,med hjerte som det som gikk igjen. Bordet hadde hvit duk med rosa løper,rosa og hvite blomster,rosa servietter. Hadde rødvinsglass til herrene,hvitvinsglass til damene og små glass til barna.

Jeg lagde invitasjonene og bordkortene selv. Alt i rosa,med hjerte som det som gikk igjen. Bordet hadde hvit duk med rosa løper,rosa og hvite blomster,rosa servietter. Hadde rødvinsglass til herrene,hvitvinsglass til damene og små glass til barna.
Så morsomt med ulike glass :)

Bestilte invitasjoner på optimalprint.no... en til de som skal i middag og en til de som skal på kaffe...

Ellers så lager jeg bordkort selv, og skal pynte med hvite duker, blåe gjennomsiktige løpere, blomsterpynt, fat med kubbelys og pynt, og sommerfugler og litt sånne strølignenes pynt eller tråd... Skal og lage muffins hvor jeg skal ha sommerfuggelpynt(spiselig da) og samme med ene kaka så blir litt sommerfuggeltema...
Hørres fint ut :)

ImageUploadedByBV Forum1369760868.839528.jpg
Invitasjonene lagde jeg selv
ImageUploadedByBV Forum1369760887.379958.jpg
Bordkortene lagde jeg selv
ImageUploadedByBV Forum1369760931.788555.jpg
Bordet
ImageUploadedByBV Forum1369760951.874475.jpg
Dåpskaka lagde jeg selv, men ble ikke fornøyd..

Temaet er nok babyblått og uskyldighet ;)

• Liker
Reactions: jc
Då har vi bestemt oss for å ha dåp :) lurer på om dåke har hatt/ skal ha tema i dåpen? Korleis ser invitasjonen ut? Eg googler meg fram til masse fint, trur eg skal lage slik invitasjon: http://4.bp.blogspot.com/-4q-e23qbvwo/TwFVovofYpI/AAAAAAAAA-Y/SFXN0ZCCMg8/s1600/IMG_0070.JPG
lurer litt på ulike tema; prikker, prins, bamse eller hjerte :)
Vi har ikke tenkt så mye enda.. Skal ha navnfest og ikke dåp, men jeg elsker å pynte og ordne så et el annet blir det :)

Fin invitasjon:)

Back
Topp