Dåpsgaver...

Vi ønsket oss barneservice og barnebestikk (ikke sølv) som vi ønsker å bruke. Samt barnehagesekk, eventyrbøker, spikkekniv, og penger på konto :) Ønsket han også en sånn typisk dåps sparebøsse, da det er noe varig han kan ha resten av livet som ett minne fra dåpen. Bruksting vil jo etterhvert bli ødelagt, slitt ut, kastet eller arvet videre :)

Penger, tripp trapp stol, trunki, barnehagesekk og lammeskinn var noe av det vi ønsket til mini. Fikk også et medlemskap i type obos.

I dåpen til nevøen min fikk han en 17.mai sløyfe med sølvstang og norsk flagg. Vi var mange som syns det var en helt perfekt dåpsgave, og kunne ikke forstå at vi aldri hadde sett eller tenkt på det før! :woot:

Ellers liker jeg smykker og armbånd, barnehagesekk + termos (xxl selger Bergans bhg sekk til 199, som koster 399 på Barnas Hus), mummitrollet barnebestikk og barneservise fra Arne Jacobsen i plast.

Vi ønsket oss penger til vårt barns dåp, som vi satte i fond. Mye for å unngå masse [i våre øyne] "unyttige" sølvting.

Barneservise, barnebestikk i stål, tinnramme og sparebøsse var noe av det vi ønsket oss. Mini fikk også barnebibel, eventyrbok, gullsmykke, penger og liten sakkosekk + litt sånne støvsamlere:rolleyes: (min første tann, min første hårlokk, dåpsattest holder, sølvskje)
Utenom serviset og bestikket er det sakkosekken som er mest brukt.

Vi ønska oss mest praktiske ting. Fikk tripp trapp, med babyseat, pute og seler, voksipose, leker, ullklær, både hjemmestrikk og ullundertøy, reisevogn og litt vanlige klær. I tillegg til noen typiske dåpsgaver som tallerken, dåpsatestholder, sparebøsser, spisesett og et smykke.

Vi hadde dåp forrig helg og det kjekkeste vi fikk var to sett bestikk, to sett med fat, skål og kopp, liten fjellreven-sekk, termosflaske, sparebøsse, eventyrbok og penger :) Veldig kjekt med en del penger på konto allerede.

Personlig pledd fra pledd.net :) Veldig fine❤
Gyngehest
Hva vil du bli når du blir stor boken
Eventyrbøker "de store hvite"

Eventyrbok og sangbok, gravert spikkekniver, sitteunderlag, barnehagesekk, fotoalbum, rørospledd med navn brodert og penger, barneservise, strikkeklær termos og penger fikk han her.

Back
Topp