Dåpsgaver

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Vi ska ha barnedåp for gutten vår snart :D Men føler vi ønsker oss så lite så dette er det vi har ønsket oss så langt: Disney jungelboken barneservise, bokhylle liatorp fra IKEA, fotballsmykke i sølv, penger, personlig pledd med fødselsdato osv på å den store eventyrboka... Han får babyarmbånd i gull fra meg å kjæresten å stjernetegnsmykke av oldemoren :-) Når det gjelder bøker så har jeg faktisk bestil masse bøker til han som for eks karius&baktus å de klassikerne der :p Noen som har tips til hva annet vi kan ønske oss?

Yndlingsknippet da? Google hvis du ikke vet hva det er ;) syns det virker genialt jeg hvertfall :D ønsket veskelås til Lillemor, hun arver min barnebunad så da er det stas å ha egen veskelås når den en gang kan passe. Mye bedre enn 40 forskjellige smykkeskrin eller sparebøsser, for det er jeg redd hun får :p

Her er ønskelisten vår til guttene:
17. Mai sløyfe sølv
Slipsnål
Sekk
Penger
Bunadsølje

En fin holder til dåpsattesten :)

Vi har ikke tenkt på å lage ønskeliste engang, er ingen som har spurt heller da. :P Men vi blir bare 15 stk fordelt på fem familier da, så de klarer sikkert å finne gave uten at vi må ønske noe. Vet at pappa liker å gi praktiske gaver, så derifra får vi sikkert en sånn bil han kan sitte på. Svigers pleier å gi sparekonto og mamma servise med bestikk. ☺️

Back
Topp