Dåpsgave?

triknu

Glad i forumet
Hva har dere tenkt å gi den lille i dåpsgave?:) Eller skal dere gi noe i det hele tatt? Vi vet enda ikke hva vi skal gi han så kunne trengt noen tips;)

Vi skal ikke gi, men hadde vi skullet, så hadde han nok fått en stol fra www.tusserogtroll.no

Eldste fikk penger av oldeforeldrene sine, så da brukte vi de på stol derfra. Det kommer vi til å gjøre til lillemann og om han får penger fra dem.

hmm.. har jeg ikke tenkt på en gang, så følger tråden og håper på det dukker opp noen gode tips:) Har lyst til å gi han en dåpsgave, enten så blir det vel noe ha trenger, eller noe som blir et hyggelig minne fra mamman og pappan :) Har veldig lyst på en fin sånn "boken om meg" av noe slag. Tenkte å vente til etter dåpen med å kjøpe itilfelle vi får det av noen. Men det er jo en fin gave da!. Noen som har tips til en slik bok som er fin?

Haha!! Dette hadde jeg glemt!! Takk for påminnelsen :D
Vil jo at han skal få noe spesielt av oss, men hva..?? *følger med på tråden*

aaashild skrev:
hmm.. har jeg ikke tenkt på en gang, så følger tråden og håper på det dukker opp noen gode tips:) Har lyst til å gi han en dåpsgave, enten så blir det vel noe ha trenger, eller noe som blir et hyggelig minne fra mamman og pappan :) Har veldig lyst på en fin sånn "boken om meg" av noe slag. Tenkte å vente til etter dåpen med å kjøpe itilfelle vi får det av noen. Men det er jo en fin gave da!. Noen som har tips til en slik bok som er fin?

Jeg syns disse bøkene her er veldig fine http://www.eikbarn.no/?itemid=1902 . Du får kjøpt de på gullsmeder :)

Snuppa fikk en bunadsølje, for ho hadde bunad på dåpsdagen. Eller så hadde ho ikke fått noe.
Så til han her setter vi noen penger på konto i stede. Eller om jeg finner noe annet fint jeg kunne tenkt meg. Men venter til etter dåpen for å se hva han får og ikke får. Han må nesten få noe han også siden ho fikk.

Vi oppretter sparekonto. Bruker nok penger på selskapet.

Back
Topp