Dåpsgave til ei jente

ble kjempeglad for hjemmestrikkede sett:)

ORIGINAL: *MammaArianna*

ble kjempeglad for hjemmestrikkede sett:)

Men jeg er lite flink til å strikke da [8D]

jeg og;) hmm... går an å kjøpe det mange steder da. hvis ikke så er jo personlige smykker en slager....enten gravere på et vanlig et, eller se på www.personligesmykker.no:)

Dåpstallerken, Sånn med fødselsdato, klokkeslett og bilde (hvis du sjønne ka eg mene[:)])

Ellers e de jo veldig kjekt å få penga, smykkeskrin med inngravert navn:)

spør om de vet noe om hva ho får av de andre, og om hva de ønsker[:)]

ikke gøy å bytte en dåpsgave om man får mye likt. og er det allerede gravert i får man ikke bytta!!!!!

storebror fikk medlemskap i dåpsklubb, lommekniv med gravering, bestikk, ramme, sparebøsse og kopp iallefall.
snupp fikk 3 hjertesmykker, bestikk, kopp, ramme og armbånd.

bytta ikke noen a de siden de var ganske forskjellige, men de som hadde kjøpt de ble litt snurt når de så flere andre hadde kjøpt "nesten" det samme som de.

De store hvite bøkene?

http://tusserogtroll.no/ Noe slikt?

bøker! bokhandelene har flotte store eventyrbøker m.m..det pleier vi å kjøpe. De koster rundt 400 kr. Bøker er noe som følger barnet lenge

Rull i børstet stål til dåpsattesten med inngravert navn!
"Alle andre" gir jo smykker til jenter [;)]

www.eventyrboka.no

Dette er en spesiell og personlig gave synes jeg[:)]
Jeg har bestilt herfra selv og det er super service og megarask levering[:)][:)]

her fikk hun en liten bunadsbrosje, likte den kjempegodt[:)]

smykker ol får de som oftest en del av, hva med et pent smykkeskrin i tinn feks. De har et som er tinn med rosa lokk med krone på. Satt vi kjempe stor pris på iallefall, må ikke pusses[8D] Ellers var det kjekt med sangbok, eventyrbok. Tripp Trapp stol kanskje? Spørst hvor mye du skal bruke

Back
Topp