Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eTrenger man det? Vi har opprettet sparekonto i hans navn og han får månedelig inn hele barnetrygden der som vi fortsetter med i årene som kommer. Det får vell bli dåpsgave da![]()
Nei, derfor æ spørfordi æ vet ikke.
Føler kanskje festen er en gave? Koster jo noen tusner
e
Vi har kjøpt OBOS medlemskap til jenta vår. Koster 200kr i året![]()
Nei. Gjorde der ikke til nr 1 så blir ikke noe til han heller. Vi døper ikke barna heller. De har navnedag og jentungen var 1 år og lillegutt kommer til å være nesten 2 år. Kan være vanskelig å få navn og navnedag til å stemme med en helg.
Nei. Navnefest og navnedag er to forskjellige ting. Navnefest er jo humanetisk. Navnedag er egentlig ingenting. Jeg hadde det når jeg ble født. Da skriver vi ikke barna inn noen religion så de kan bestemme selv.Har du navnefest den dagen navnet har navnedag?
Ja det vet æ. Men du skriver å få navn og navnedag til å stemme i en helg?Nei. Navnefest og navnedag er to forskjellige ting. Navnefest er jo humanetisk. Navnedag er egentlig ingenting. Jeg hadde det når jeg ble født. Da skriver vi ikke barna inn noen religion så de kan bestemme selv.