Dåpsgave fra foreldrene

Vi ga ingenting, hadde en litt dyr dåp...Men Jonas fikk en del penger, så når vi får summet oss til å opprette egen konto, så skal vi ta automatisk trekk på 200kr hver måned inn på kontoen hans. Det samme gjør vi til storesøster..

Vi gav ingenting. Tror ikke det er vanlig i familien min (Adrians familie er humanetikere og har aldri hatt dåp på noen av sine barn). Har aldri hørt om det før, så tenkte ikke på det engang [:)]

Her har ingen av dei fått noke ....

Her fikk hun ingen gave, har brukt så mye penger på alt mulig anna..

Har ikke tenkt å kjøpe noenting :P Har allerede brukt så enormt med penger på dåpen.. Jeg som skulle sette budsjett å dette skulle bli så billig.. joda !!

Men vis hun ikke får ett sånn smykke med ett hjerte på fra noen andre så skal jeg nok kjøpe det til henne selv [:D]

Me har gitt selskapet, ingenting anna. Søskena har gitt gåve til dåpsbarnet.

Vi skal gi servise frå babydesign.no og barnebestikk [:)] Veldig fornøyd med det

Ga ingenting vi [:-] Eller, bestilte sånn avtrykks greier fra lifestone da :)

Vi har ikke hat dåp, men sånn navnfest/velkomstfest.
Så hun skal få egen konto som vi setter 1000,- på, åsså skal vi sette fast trekk på 100 kr i mnd. (50,- hver)

Ingen dåpsgave, men har opprettet to sparekontoer... en "fox og Pia" og en som er i fondsparing. ca 1500kr i mnd. (500kr fra oss og ca 1000 som er barnebidraget) Men fondet er i våre navn, fram til han fyller 18 år.

Back
Topp