Dåpsgave fra foreldre

baby_

Forelsket i forumet
Hva er det "vanlig" å gi i dåpsgave fra oss foreldre til de søte små?[:)] Evt noen utradisjonelle forslag?
Vet om mange som gir personlig pledd.. Men har dere andre gode ideer?[:D] Har veldig lyst på tinnramme ferdig gravert, men er kansje stor sjanse for at andre også kjøper det? Hva har dere som har hatt dåp erfart?[:)]

For en utrolig flott og personlig gave![:)][:)] Gøy for barnet å ha i ettertid[:D]
Ikke så god på å dikte her..hehe![:D]

ORIGINAL: [Lottis]

Jeg ga henne et dikt jeg hadde skrevet jeg, og pappan hennes leste det i dåpen hennes.
Det var vår gave.

her får de avstøpningen fra lifestone av sine egene hender og føtter. Maleri er også noe jeg syns er ganske tøft å gi. men stort sett så gir vi jo vi dem festen så bør vel egentlig holde

tror ikke det er så vanlig at foreldrene gir gave egentlig. festen i seg selv er vel kanskje nok? vi tenkte ikke på det til første. men i ettertid har vi funnet ut at vi gir fotograferingen + lerret av babybildene som dåpsgave (selv om det var noe vi ville gitt uansett). synes forøvrig et lite dikt som Lottis nevnte var en veldig fin gave. trenger ikke koste noe så lenge det er betydningsfullt [:)]

Vi forgyllet en skiftenøkkel i gull til gutten vår!  Pappa ønsker selvfølgelig at han skal være med å "mekke" i garasjen!

Vi har vært litt inne på tanken med å opprette en sperret kjonto til henne og sette inn penger der. Har også en del gifteringer som har tilhørt besteforeldrene og oldeforeldrene mine, tenkte kanskje jeg skulle levere inn gullet og få gjort det til ett smykke av noe slag...?

Oi! For en fin og unik ide'! [:D]

ORIGINAL: AnetteSkalBliMamma

vi har sølvforgylt den første smokken hennes[:)]

Vi har opprettet konto, på etterspørsel fra oldefar[:D] Håper å kunne sette av litt fast fremover med tiden[:)]

Synes det høres ut som en kjempefin ide' å levere inn gifteringene til besteforeldre og gjøre det om til noe fint![:)][:)]

ORIGINAL: LilleDesember

Vi har vært litt inne på tanken med å opprette en sperret kjonto til henne og sette inn penger der. Har også en del gifteringer som har tilhørt besteforeldrene og oldeforeldrene mine, tenkte kanskje jeg skulle levere inn gullet og få gjort det til ett smykke av noe slag...?

Stilig!![:D]

Har faktisk ikke tenkt på muligheten av å forgylle noe! Er jo en genial ide`![:D]

ORIGINAL: Smellt på tjukka

Vi forgyllet en skiftenøkkel i gull til gutten vår!  Pappa ønsker selvfølgelig at han skal være med å "mekke" i garasjen!

vi ga hu 1000 kr som vi satte inn på kontoen hennes.

Back
Topp