Dåpsgave? Dere som skal døpe :)

#mamma1616#

Betatt av forumet
Dere som skal døpe baby. Hva skal dere gi i dåpsgave?
Er så i tvil :) Vil gi noe som kan være til glede når hun blir eldre også
 
Gav ikke noe gave til storebrors dåp eller lillebrors navnefest... de fikk festen... (som de ikke fikk så mye med seg av da)
 
Vi ga smykkeskrin til å ha alle andre smykker som hun fikk i dåpen i :)kommer til å gjøre det samme til lillesøster :)
 
Ga ikke gave til storesøster heller:) skulle jeg gjort det så måtte det vært noe veldig meningsfylt:) kommer ikke på noe i farta.
 
Ga ingenting til noen av de. Festen kostet nok! Hadde jeg hatt jenter hadde jeg muligens kjøpt et smykke, men synes det er vanskelig med gutter :p
 
Hvorfor hadde dere navnefest til en og dåp til en annen? :)
Jeg er ikke kristen men pappaen til eldste ville gjerne døpe og jeg føkte hans ønske var sterkere enn mitt. Sambo er ikke kristen så der var vi enige :)
 
Kay Bojesen elefant får lillebror. Frøkna fikk smykke.
 
Her får Button et komsekule-smykke til dåpen fra oss, i tillegg til selskapet
 
Vi skal ha navnefest men ønsker å gi henne noe hun kan med med resten av livet, noe gravert inn fra meg og pappaen. Vuderer smykkeskrin, samtidig ønsker jeg noe mer spesielt og unikt! Synes dette er kjempe vanskelig
 
Tja..vet ikke hva det blir denne gangen. Trolig en dåpsplakett (usikker på hva det kalles) som vi graverer inn dato, vekt osv og bilde :)
 
Vi skal gi en kniv han kan ha med seg i skogen når vi er på turer. Gravert med navnet hans. :)
 
Back
Topp