Dåpsforberedelser

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Nærmer seg dåp nå! Så må begynne innkjøpene snart:)
Hvor har dere kjøpt diverse ting? (Pynt osv)
Ser for meg å ha hvit papirduk med rosa løper:) rosa lys og no annet bordpynt..
Skal dere kjøre papp eller bruke det som er av servise på lokalet? Vi skal da servere koltbord/tapas..

Mye å tenke på og tiden går altfor fort! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Spørte på facebook om nåken hadde liggande ting fra dåp, og fått alt gratis;) blå løpera, telysglass, servietter og små blå pynteting;)
Skal ha dåp heime, og mannen er kokk så han står for maten:)

Vi kjøpte alt stæsjet på kremmerhuset. De har masse fint til dåp faktisk:)

Vi skal ha dåpen hjemme, men tenker å ha det enkelt med hvite duker, blåe lys og blomsteroppsatser:) ikke så mye dilldall. Og så må han nesten få egendesigna servietter slik som storesøster, det må jeg huske å få bestilt i morgen.

Kjøpte mye stasj på upstairs og kremmerhuset. Bruker servise fra lokalet og låner lysestaker av mamma :)

Har mye fra storebror sin dåp, og litt fra vårt bryllup. Har kjøpt servietter og papirduk. Bruker serviset på lokalet vi leier for dagen :) Serverer koldtbord\tapas som jeg lager selv. Og kakebord etter maten :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Kjøpte stæsjet på Åhlens, Kremmerhuset og Nille. Har mange telysholdere og nips fra før som jeg tar med. Bruker restaurantens kuverer- veldig lettvint :)

Vi hadde duker fra bryllupet som vi brukte, service tilhørte lokalet vi leide. Bestilte blomster som min mor satt sammen til borddekorasjon, mye penger å spare der hvis en skal ha blomster da ;) laget også maten selv :)

Back
Topp