Dåps invitasjoner :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Noen som har laget eller holder på eller er i tenke boksen ennda??
Noen som vill dele sine med resten??
Eg sksl handle inn i morgen, så skal ta bilde npr dem er laget :D

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Huff, her blir nok invitasjoner sendt per sms eller bare ringt om. . Hvor stusslig er ikke d.. Hehe. ... Men er ikke så mange da fars siden ikke kommer.

Er litt mer på å legge litt tid i bordkort og blomster jeg...

Skulle svært gjerne ønske jeg var en super scrapper (?) å kunne trylle frem di vakreste ting..
Men får nok holde meg til d jeg kan:)

Dessverre ikke mye tips og hjelp fra meg.

:):)

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Eg bestille på japan photo tenke eg :)

babyjente 27 Juli ♡

Holder på....og fy for et arbeid :p

1377065219096.jpg
Skal lage noe lignende denne "boken" som "konvolutt" og så skal jeg skrive selve info om dåp på data (typisk legeskrift på meg, skriver som en gris :D )
Skriver det ut på et finere ark som jeg skal gjøre "gammelt".

Boka skal være brun som grunnfarge, med et mønsterark + bilde av Sondre i midten. Blir noen blonder og dilldall på også, men vet ikke helt nøyaktig hva.

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Jeg har bestilt på nett:)ble veldig fornøyd:)tre bilder på forsiden,ett inni og ett på baksiden:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjøpte helt enkle invitasjoner på bokhandelen eg :p

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jeg har laget slik
1377088446746.jpg

----------------------
Trym 17. juli 2013
Therese 05. april 2009

Har bestilt invitasjoner på optimalprint.no. Har vært veldig fornøyd med de. Bestilte takkekort etter fødsel der også... :) Jeg er dessverre ikke så kreativ at jeg lager de selv ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lagde på data og printa på mammas printer med fotopapir. Hun har en sånn god fotoprinter. Lagde med navnene til hver enkelt. Til bryllupet lagde jeg alt alt alt for hånd og klippet og limte og kuttet og styra til jeg holdt på å dævve ;-) Så nå gjøres det litt enklere, men likevel personlig :-)

Lagde på data og printa på mammas printer med fotopapir. Hun har en sånn god fotoprinter. Lagde med navnene til hver enkelt. Til bryllupet lagde jeg alt alt alt for hånd og klippet og limte og kuttet og styra til jeg holdt på å dævve ;-) Så nå gjøres det litt enklere, men likevel personlig :-)
Samme her.
Til bryllupet laget jeg ALT for hånd.
Denne gang fikk jeg ei venninne til å lage invitasjon for meg på pc, så prinser jeg ut.
Bruker heller litt tid på bordkortene ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Tusen takk alle sammen.
Får jo tid når gutten sover og typen bare henger på dataen og spiller....
Men syns det er så kjekt å gjøre slikt i stedet for å bare lese pensum bøker..

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Back
Topp