Dåps gaver

Høstlykken

Flørter med forumet
Når har flere av oss alt begynt og få barn. Å gratulerer så masse til dere alle <3

Jeg har nå begynt og tenke på det som kommer etter fødselen. Blant annet barnedåpen. I den forbindelse så lurer jeg på hva dere har som tradisjoner i forbindelse med dåps ønsker eller gaver. Er det noe spesifikt dere ønsker dere?
Vi er ikke sann kjempe giret på sølv gaver. Vi ønsker heller noe barnet kan bruke over tid og noe som er mer langvarig. Har dere eventuelt noe tips til hva det skal være?

Det jeg har komt på så langt er:
Tripp trapp stol
Barne bøker
Barneservis og bestikk
Spikke kniv
Reise seng

Når har flere av oss alt begynt og få barn. Å gratulerer så masse til dere alle <3

Jeg har nå begynt og tenke på det som kommer etter fødselen. Blant annet barnedåpen. I den forbindelse så lurer jeg på hva dere har som tradisjoner i forbindelse med dåps ønsker eller gaver. Er det noe spesifikt dere ønsker dere?
Vi er ikke sann kjempe giret på sølv gaver. Vi ønsker heller noe barnet kan bruke over tid og noe som er mer langvarig. Har dere eventuelt noe tips til hva det skal være?

Det jeg har komt på så langt er:
Tripp trapp stol
Barne bøker
Barneservis og bestikk
Spikke kniv
Reise seng
Har alltid ønsket oss slike ting som du skriver + f.eks. leker og klær:happy:

Ikke tenkt så langt, har fryktelig liten slekt men
Barnebestikk, Servise og sånn tinntallerken der det står navn og viktige datoer vil være på listen :happy119

Vi har egentlig ikke tenkt så mye på ønsker til dåp/navnefest ennå, men var nettopp på en i familien sin. De ønsket seg hovedsakelig bidrag til sønnen, som blir stående på egen konto og blir et bidrag til store innkjøp når han blir eldre (lappen, kjøpe leilighet etc.). Synes det hørtes veldig fint ut så tror nok vi går for noe lignende i alle fall :love017

Back
Topp