Dåps gave til gutt

Anitata

Gift med forumet
noen som har et godt forslag til dåpsgave til gutt??
Gjerne noe litt originalt eller spesielt kanskje?

Skal i dåp til tantebarnet mitt om 3 uker, og vil gjerne gi noe ekstra fint.[:)]

hei

gutten min fikk fotball gullsmykke og slips-nål til dåpen og dette har han brukt mye...

fikk også litebord og to små stoler[:)] (ikea) 

smykkeskrin! D ønsket vi oss..de fikk smykker også, så d kom godt med[:)]

Noe vi fikk av ene fadderen til Martin var, et fotoalbum men blå fløyel og sølv pynt på framsiden, hmm vanskelig å forklare[:D], men den var kjempe fin

Vår gutt fikk bunadskniv og bunadssølv. Super gave!!

Lillemann her fikk bl.a eventyrbok, sangbok(kjempefin, den bruker vi mye!), porselenstallerken, sølvskje, fotball sparebøsse (fra gullsmed), fotoalbum, bilderamme, gyngehest.

ORIGINAL: prinsæssa

babydesign.no

kjempefine! vet du om de er herdet eller kunses de lett (vanlig poselen)

Sånne fine sølvbestikk for barn? Eller en kul sølv-sparebøsse i form av en bil/bamse eller lignende?

Jeg synes slipsnål er fint jeg!! [:D] Det ønsket vi oss, og fikk faktisk to!! Storebror ble kjempe misunnelig, og nå ønsker han seg det også!!

her er en ting vi fikk

utrolig kjekk.
bestilles fra www.malurten.no

Vår eldste fikk blant annet bok herfra http://www.eventyrboka.no/ .. Fine og personlige for en billig penge [:)]

Gull smokk (vis han bruka det, finne det på kidsa.no) smykke, gull armband med navn, smykkeskrin, penga, dåpsrullatest, album og rammer, tøffe sparebørse som er bil, fly osv. bestikk.

Syns denne krakken var flott! [:)] Venninna mi som er fadder som har tegna på den (faren har snekkra) Kan jo male eller skrive på en ferdigkrakk/stol/bord feks? [/image]

Selv kjøpte vi monogrambamse og kaptein sabeltann sengesett m/navn på til han.. Mye fint hos gullsmeden til gutt også!

Jeg pleier å kjøpe eventyrbøker. blir alltid tatt godt i mot

tusen takk for mange kjempe fine tips!!! har enda ikke bestemt meg helt, skal ta en tur til gullsmeden først og se[;)]

Back
Topp