Dåpen vår *bilder*

lenemor

Forumet er livet
Ja, her er bare bittelitt bilder fra dåpen - kan ikke legge ut av andre enn egen familie, og setter pris på om det ikke quotes heller, for G vil helst ikke vises frem (og særlig ikke med nystripset panne kanskje)

Woow så flotte bilder. Kjempefine var dere altså... så søt du var lenemor på det bilde øverst til høyre.[:)]

Gud, så fine bilder, og så fint dåpsbarn!!!!

Og du for en flott mor!!!![:D]Nydelig var du lenemor!!

For en fin dåpsgutt. Johanna hadde skikkelig fine klær. Stilig frøken altså. Fine bilder av dere.

Så fine bilder!!
G var lekker med stripset! Hva har han gjort? Arbeidet på egenhånd?

Så fine dere var [;)][:)][:)] Og gratulerer med vel overstått dåp [:)]

Kjempefine dere var [:D]

ORIGINAL: Actrine

Så fine bilder!!
G var lekker med stripset! Hva har han gjort? Arbeidet på egenhånd?

Så kan jeg fortelle at vi hadde en kjempefin barnedåp, alt gikk som smurt, bortsett fra at G klarte å stange panna si så hardt i bildøra da han skulle pakke alt inn i den på vei til kirken at han sannsynligvis skulle vært på legevakten og sydd... da jeg spurte om vi skulle ringe dit sa han "det har vi da ikke tid til". Heldigvis hadde jeg en pakke med strips liggende som jeg fikk med fra sykehuset for å bruke på keisersnittsåret mitt, så vi fikk lappet han sammen. Gutten ble døpt, det ble sunget og danset (barnemisjonen hadde gudstjenesten den dagen), og etterpå var det masse bilder, masse mat og masse gaver.

Gud, så fine bilder, og så fint dåpsbarn!!!!

Og du for en flott mor!!!!Nydelig var du lenemor!!

ORIGINAL: liki

Woow så flotte bilder. Kjempefine var dere altså... så søt du var lenemor på det bilde øverst til høyre.[:)]

tusen takk!

Fikk faktisk lysst til å gi deg en klem av å se på bildene, Lenemor. Du ser så mild ut. Fine bilder. Og flott stripsing (finnes det ord i det hele tatt?)

ORIGINAL: Olive76

Fikk faktisk lysst til å gi deg en klem av å se på bildene, Lenemor. Du ser så mild ut. Fine bilder. Og flott stripsing (finnes det ord i det hele tatt?)

for en perfekt og fullommen familie.. og på bilde av august uten kjole på, så var han veldig lik johanna...[:D][:D][:D] nyydelige var dere alle sammen!![:D][:D]

Såpass ja!! Fort gjort i en port (er mannens slagord!)[8D]

Så fine bilder! Du var like vakker som vanlig, lenemor..!
Og for et nydelig dåpsbarn.. [:)]

så søte dere er alle sammen - jeg suger til meg komplimenter, på egne og de andres vegne [:)]

Så fine dere var! Alle fire!
Gratulerer med overstått! :)

Så fin famile.[:)]
Nydelig dåpsgutt og storesøster

Lenemor kjempe fine bilder av deg , du stråler[:)]

Så fine blider!!!
Og for en fin familie dere er![:)]

Nydelige bilder av en nydelig familie[:)] Og du Lenemor du STRÅLER!!!!!!!!!!![:D]

Back
Topp