Dåpen til Vetle

Grete71

Forumet er livet
Her er noen bilder fra dåpen til Vetle i dag. Jeg FÅR IKKE TIL å lage sånne store bilder...!!!! Så da får det bli 1 bilde pr.innlegg..
 
Han var så flink, så. Brølte fælt før det hele begynte, men han var dødstrett. Og i stedet for å bare sovne, skal han gi skikkelig lyd fra seg. Men sovnet, og sov gjennom hele greia, høy musikk og mye lyd - helt til han fikk det kalde vannet på hodet. Da ble det litt sutring... [:)] men nå er det gjort!!! Litt kjekt var det jo... [:D]
 
[:D]

 
[:D]

 
Foran presten...

 
[8D] dekorasjon laget av mor...

 
Og pynten....

 
gratulerer med ofisiellt navn VETLE!!![;)]
 
så fin han var[:)] 
gratulere så mye
 
Takk takk!!!! [:D] [:D] var nesten litt rørende å stå der oppe, og tørke av han vannet på hodet, og få dåpsattesten.. Selv om jeg ikke regner meg selv som kristen, så var dette noe som hører til. Har aldri vært snakk om noe annet. Men nå er det over...[&o] neste blir konfirmasjon... [8D] 
 
Kjempe fin dåps kjole. Han var aldeles nydelig en liten prins.[;)]
 
Ja er litt stolt over kjolen. Den var kjempefin, men litt upraktisk pga stoffet under... Var NOE glatt å bære!!! Det er mor til "bestemor" (sambo til far) som har heklet den. Måtte hekle ny lue for anledningen - Vetle er ikke så liten lenger... [:D]
 
[:D]NYYDELIG kjole!![:D]
[:D]Og stilige blomster og lys-pynt[:D]
[:D]Gratulerer med vel overstått dåpsdag Vetle[:D]
 
gratulere[:D] selv hadde vi navnedag[:)]
 
Gratulere så fine han var i dåpskjolen [:D]
 
[:D]Tusen takk alle sammen! Syntes han nesten så ut som en dukke i den dåpskjolen... [:D]
 
Kjempe fine bilder :)
Bra at dåpen ble vellykket, fint pyntet også. Flkink du..
MEN DET PENESTE VAR GUTTEN MED KJOLEN DA
 
gratulerer med vel overstått dåp..
nydelig gutt i nydelig dåpskjole!!
 
Back
Topp