Dåpen til Jonas

*Chill*

Forumet er livet
Ja da er dagen over....og litt godt er nå egentlig det![:)]
Mye stress i forkant men selve dagen gikk superbra!
Jonas var kjempeblid hele dagen og nøøøøt oppmerksomheten fra alle![:D]

Her har jeg pyntet bordene. Silkestoff og masse pærler. Og blomster " oppsatsene" laget jeg enkle, men dekorative syns jeg da![:D]    

Og her er kakebordet! masse godt...mmmm.... og dåpskakene var helt knall syns jeg, men de har IKKE jeg laget asså! [:D]

Siden det var Rikkemora vår sin bursdag også, måtte selvsagt hun også få kaker da![:D]

Her får Jonas navnet sitt!!! såv gjennom hele greia han da, men gløttet litt på presten da han fikk vannet på hodet.[:D] Og kjolen var helt skjønn på ham, satt som et skudd!

Storesøster passet godt på hele dagen og var kry om en hane. Her er også ungeflokken "vår"! alle søskenbarna til Jonas utenom to stk. Helt utrolig, men vi merket nesten ikke at det var så mange der, de var kjempeflinke alle sammen![:D] Og så er det kjekkasen til slutt i matrosdressen sin![:D]

Kort summert var dagen kjempefin, og jeg tror alle koste seg skikkelig. Været var helt topp og maten var kjempego!!
Dagen gikk over all forventning, og eneste som var dumt var at ikke pappaen fikk dele den med oss....men vi har det meste på tape, så han får kikke på når han kommer hjem!

Stooooor klem fra MoniQ

Hæregud så flott!! For et nydelig bord du hadde pynta!!Er heeeelt imponert jo!Får skikkelig prestasjonsangst i forhold til Brynjars dåp!![;)][;)]

For ikke å snakke om nydelige unger du har da!!Rikke er jo så utrolig søt!Er så morsomt når de er så tannlaus[;)]

å dagens midtpunkt er jo til å spise opp![:)]

så flott!!
glad vi hadde dåp før dere, så slipper jeg prestasjonsangst!

Det var flott altså. Så utrolig nydelig dekorert da. Og flotte kaker.
Klem

Tusen takk for komplimanger da! [:)] dere er så søte!
Og prestasjonsangs liksom... tullinger...kommer til
å bli kjempefint med dere også, det er jeg sikker på![:D]

Ååååh...Sååå heeerliiig og fiiint!!!![:D]
Ser ut til at dere hadde en helt topp,topp dag!!![:)]
(Selv uten en pappa til stede,en riktig super mamma du...[;)])
Og sååå fint pynta,kommer ikke til å tørre å vise bilder fra vår pynt...[8|]
Overhodet ikke så kreativ...
Jo,og super HEEERLIIIGE barn og!!![:D]

Så fint!! fikk lyst til og ha dåpen vår på ny[8|][:D] Kjempe fine kaker til både Rikke og Jonas..Og begge er jo supersøte.. Så søt Jonas var i matrosdressen da...likte utrolig godt skoene til[:D]
Gratulerer med vell overstått dåp... Må jo ha vært kjempe vellykket etter det man ser på bildene hvertfall[:)]

Gratulerer med overstått dåp til Jonas og bursdag til Rikke[:D]
Kjempe fine bord og pynt.

Så UTROLI flott du hadde laga det til!! [:D] Det var skikkeli fint altså!!
Du er kjempeflink altså!!
Å kakene var jo bare kjempe stilige! [:D] 

For en fin dag Jonas må ha hatt!! Du er en supermamma som Star sa som har laget til alt alene!
Og hovedpersonen var kjempeherlig i den flotte dåpskjolen og etterpå i matrosdressen [:)]

Back
Topp