Dåpen til Isak 25.04.10

sommerfugler85

Elsker forumet
Jeg har vært litt fraværende fra BV i helgen fordi vi har hatt dåp! Ser dere har hatt det gøy med litt "jeg vil se..." lek..hehehe..Gleder meg til å joine dere! Må bare forte meg å rydde her før jeg skriver i den tråden..hehehe[:D]
Hele dåpen gikk suverent...isak begynte å HYLskrike i kirken..selvfølgelig rett før han skulle bli døpt, så hadde jo ikke mulighet til å gå vekk heller..hehe, tror han reagerte på den sterke lyden fra orgelet!! det gjorde i hvert fall jeg! Skjærer i ørene! hehehe, neida..
Men slenger med noen bilder fra dåpsdagen hans[:D] Vi må få tatt nye bilder av han i kjolen da, men det får jeg ta en annen dag[:D]
Med store og små tror jeg vi ble 29 stk...en av di var en bitte liten baby på tre uker som ble født 7 uker for tidlig! nyyydelig liten skatt, men har ikke noen gode bilder av han[&o]
Men jeg ble så overrasket over hvor mye folk handler!!! Herre min hatt...han fikk jo så mye fint!!!

Dåpsbarnet med mamma'n og pappa'n sin og fadder'ne sine[:)]

Liten fornøyd krabat som sitter på fanget til mormor[:D]

Den fiiine dåpskaka ei venninne av meg har laget[:)]

Så fine bilder da! Så ut som dere hadde en fin fin dag!

Heldigvis er tullemor så gla i musikk, så når vi var i dåpen til fetteren hennes sov hun gjennom hele greiene nesten, og når de sang så lå hun bare å tittet...[:)]

Og den kaka var jo nydelig!!! [:D] Flink da!

ORIGINAL: Tessy_

Så fine bilder da! Så ut som dere hadde en fin fin dag!

Heldigvis er tullemor så gla i musikk, så når vi var i dåpen til fetteren hennes sov hun gjennom hele greiene nesten, og når de sang så lå hun bare å tittet...[:)]

Og den kaka var jo nydelig!!! [:D] Flink da!

Han var helt rolig til å begynne med han også, men jeg tror han skvatt litt samtidig som han var trøtt og sulten, for når jeg endelig fikk gått ned i kjelleren på kirken der vi hadde maten hans å gitt han det, så sovna han momentant på skuldre mi, men da satt jeg og ei annen mamma nede i det rommet å prata litt..var i grunn ingen av oss som var spesielt fristst til å gå opp igjen før det var ferdig uansett hehe[:D]

Så fine bilder![:D] Ser du spratt inn i bunaden også, flinke deg!

Angående hvordan barna oppfører seg i sin egen dåp trenger jeg vel ikke nevne hvordan hu mi oppførte seg i navndagen sin?! Folk husker hu for å si det sånn, og det var ikke fordi hun var så sjarmerende og smørblid[:D]

så fine bilder og en nydelig liten prins og deilige kaker[:D]

Flotte bilder. Dåpsbarnet var nydeleg

Så ut som en kjempe flott dag [:D][:D][:D]

Og for ei fin dåpskake[:)]

tusen takk for kommentarer[:D] Han var et nydelig lite dåpsbarn[:)] hehe
Og appropo den kaka, den er jeg så lei av nå! Spist den til frokost, lunsj, middag, kvelds, og jammen meg har jeg ikke sitti å spist litt mer av den nå!!! I morgen er det full skjerpings igjen! 3 uker med sunt kosthold rett i dass! hehehe

nurkenytt! Dagen før dåpen prøvde jeg bunaden, og mamma'n min  sa det at hun trodde ikke at jeg kunne gå med den! ai ai ai tenkte jeg da! Så da passet jeg veeeldig på hva jeg spiste og drakk den kvelden og på morran på dåpsdagen, og da klarte jeg å tvinge den på gitt! Men var rimelig trang ja!! hehehe, får håpe den føles litt bedre på 17.mai[:D] hehe

Back
Topp