Dåpen er i boks!!!

Grete71

Forumet er livet
16.mai. [:)]

Stresser ikke med noen ting, vi skal være så få, kun den aller nærmeste familie, så tar det heeeeelt med ro! [:D]

Samme her! Skrev ferdg kortene i går. Her blir det 23 mai. Gidder ikke stresse jeg heller. Men deilig å ha den i boks [:D]

her blir det ikke dåp før 27juni, så jeg tar det veeeeeeldig piano. har snakket med kirka her og der vi skal døpe. skal ha samtale om to uker og skal begynne å se etter innbydelser nå....[:)]

Her også er alt i boks. [:D] Her blir det dåp 24 mai (mandag andre pinsedag).
Vi skal bare være dei nærmeste (allikevell blir vi 17 stk) og så skal vi ete middag (blomkålsuppe og svinesteik) hos foreldrene mine etter på (dei bor 3 minutter fra kirken og vi har fått ei vi kjenner til å stå for matlagingen) og kaker skal gjestene ta med. [;)]
Så nå skal jeg sende ut innbydelser og lage bord kort. [:D]

Dåpsforberedende kurs er også i boks og jeg er påmeldt babysong. hehe.

Tenker på dåp 27 juni vi også!
Da er Jonas nesten 4 mnd,syntes dere det er seint å døpe barnet da det er ca 4 mnd?

ORIGINAL: catwom1

alt i boks her skal døpes 2 mai. skal på samtale 28 april. bordkort og invitasjoner er kjøpt inn. må bare lages å skrives å sendes.

(di har mye fint på den butikken oppe på jærhagen den mjødlå treningsentere å prinsess. meg å mamma va der å snoba i går)

Kom Inn, ja. [:)] Dyrt men møje fint. Syster mi eige Kontant Engros på Mariero så hu fikse de mesta! [:)]

vi skal ha dåp den 13 mai. og alt er forsåvidt klart. skal få sendt ut innbydelser i løpet av uken og holder på med bordkort. har til og med fått leid lokale. stresser ikke jeg heller siden at alt utenom mat, drikke og dukker er kjøpt inn. og blomster selvfølgelig[8D] vi har kun invitert de nærmeste og men blir rundt om 40 gjester (vedlig stor familie her) men gjør ikke noe siden vi skal feire 3 årsdagen til paul arne samtidig. gleder meg enormt til den dagen[:D]

Back
Topp