Dåp

tf

Forelsket i forumet
Satt her og bladde i en katalog fra Panduro i stad, og begynte tenke framover til dåpen og bordpynting. Har snart dekka bordet ferdig jeg, i tankene vertfall. hehe.... Og tenkt på invitasjoner/bordkort.. [;)]

Jøss, skal si du er produktiv da[;)] hehe[:D]
Har tenkt litt på åssen vi skal ha bordene jeg og[8D] Vi gifta oss for 2 år siden og har fremdeles en sånn lang løper i flortynt rosa stoff som skal ligge på midten, og til sammen 8 små firkanta blomstervaser, og da er man kommet langt allerede. Bordkort lurer jeg på om vi gjør det samme som til førstemann; plukker stein i fjæra og skriver på navn[:D]

ORIGINAL: vimsemams

Jøss, skal si du er produktiv da[;)] hehe[:D]
Har tenkt litt på åssen vi skal ha bordene jeg og[8D] Vi gifta oss for 2 år siden og har fremdeles en sånn lang løper i flortynt rosa stoff som skal ligge på midten, og til sammen 8 små firkanta blomstervaser, og da er man kommet langt allerede. Bordkort lurer jeg på om vi gjør det samme som til førstemann; plukker stein i fjæra og skriver på navn[:D]

Så koselig! Hehe, har god tid til å tenke om dagen, ser du... [8D] Men syns det er så moro å planlegge sånne ting og!

ja jeg vet hvordan bordene blir;) hehe.. de blir noe lignende som sist, men selvfølgelig andre fargr;) jeg en som liker det enkelt da:)

Oi, tidlig ute du!! Det har jeg ikke ofret en tanke ennå, kommer nok ikke til å gjøre det før det nærmer seg heller[8|][:D]

Hehe kjenner meg igjen. Er fedig med mesteparten av planlegging av dåpen. Menyen er klar. Hvor vi skal ha dåpen. Hvordan jeg vil pynte bordet. Og i går begynte jeg på malene til bordkort og invitasjoner i Photoshop.
Er utdannet webdesigner og har akkurat laget invitasjoner for min bror til dems dåp og senere bryllup. Så ble ganske inspirert til å fortsette. Fint å ha noe å gjøre på.

Tror vi skal ha dåp og burde hvertfall prøve å sette dato, Begge har kjempe liten familie, og i den pitte lille familien vår bor ungens onkel i australia og jobber av og på i afganistan (Faktisk) og farmor og farfar bor i sverige og reiser så og si alle helgene i hele året (pga jobb) og oldemor hun bor i sverige og tyrkia, skulle ikke tro vi var norske.. hahah.. Så da er det kun oldemor fra fars side, en tante, mormor og morfar igjen.. haha..  Krever kanskje litt dialog for å kartlegge hvilken helg som passer....

Jeg har planlgt sted, mat, ordnet med inbydelser og bordkort (en scrappevenninne som tar seg av den jobben:) Er glad for alt jeg slipper å gjøre etter lillegutt er født også elsker jeg å planlegge. Vi har tenkt å be kunn den nærmeste familien (besteforeldre,oldefoeldre,onkler og tanter til babyen) vi blir vel 26 personer. Ber dere kunn den nærmeste familien??

Synes det er veldig vanskelig å bestemme seg for hvem en skal be i dåpen jeg...
Har lyst til å ha ALLE !! Men tror ikek det er gjennomførbart:(
Blir nok nærmeste famile:) Blir ganske mange det også når jeg teller etter;)

ORIGINAL: Enirdna

Synes det er veldig vanskelig å bestemme seg for hvem en skal be i dåpen jeg...
Har lyst til å ha ALLE !! Men tror ikek det er gjennomførbart:(
Blir nok nærmeste famile:) Blir ganske mange det også når jeg teller etter;)

her ber vi babyens nærmeste:) som tanter og onkler, søskenbar, besteforeldre og oldeforeldre. + de som er fadder som ikke er inn under de nevnte:p

sist ble vi ca 25 stk. regner med det bli noen lude likt.. et par barn ekstra:p

har åsså bynt å tenke på dåp[:D]
vet ikkje helt når å kor enda, men koltbord skal vi ha!

her blir d nok familien å gudforeldra som ska komme regne æ m.

sist hadde vi dåp på gran canaria, så da va vi ikkje så mange.
mamma å søskenan mine, søstra mi på pappa si sia (som bor der) familien t sambo
(foreldre, bror m dame å barn), den ene gudmora t Arya å sønnen hennes.
så va d vel ei venninna av mamma å 3 venna av lillesøstra mi.
va veldi greit! koldtbord hadde vi å så va d hjemme hos mamma som da bodde der.

Back
Topp