dåp

idilar

Betatt av forumet
hva serverer dere til dåpen??? middag eller kolltbord? lager dere selv eller bestiller??
jeg lurer på om jeg skal lage kolltbor selv denne gangen. [8|]

Vi hadde koldtbord, og laget det selv. Kyllinglår, karbonader, løk, roastbiff, potetsalat, pastasalat, salat, laks, reker... FERSKE reker!!! Ikke disse hermetiske... [8D] og litt finere skinke og eggerøre. Var masse igjen! Når du bestiller hos slakter o.l., får du vel så altfor mye. Tror også det blir billigere å lage det selv, men det kommer vel an på hvor mange gjester du skal ha..

vi blir 22 stk .men sjekket litt priser i går, skulle du bestille kolltbor kostet det 190 kr pr pers! jeg synst dette var dyrt ,du skal kunne handle en del mat for den prisen!

vi drar på hotellet og kjøper buffetmiddag.kaker og kaffe hjemme.

Vi blir 30.. Bare bestiller snittene også baker jeg noen kaker selv, mamma baker en, min søster en, min bror tar med en svær hvit dame fra jobben.. så er det dekket. [:D]

Vi blir 11 jeg skal bare ha snitter og så baker jeg noen kaker...Skal ha dåp nå ¨på søndag!

Og vi blir bare 9 denne gangen - bare faddere og nærmeste familie - så vi tar alt hjemme. Søndag 21. er vår dåpsdag.
Lager viltgryte og en god dessert, og så baker svigermor masse kaker!!!
Og jeg skal ha på meg min heeeeeelt nye bunad - gleder meg til det! [:D]
Skal kjøpe bunadssko i dag.

vi skal lage koldtbord selv, syns det er like greit å gjøre det slik.. tror det blir mye billigere!

vi skal ha koldtbord. bestiller da jeg har mere enn nok med det andre jeg skal ordne vi blir 34stk vi da, å da er det bare de nærmeste.

Back
Topp