Dåp

Hege23

Glad i forumet
Ja nå sitter jeg her en søndags kveld å lager innbydelser til Jennys dåp.
Vi skal døpe henne 26mars så der er på tide å sende de ut nå, hehe. Har alltid vært litt treg jeg.
 
Når har dere andre dåp.
Og hva skal dere servere av mat?
 
Vi har leid lokaler til samling etter kirken, men vet ikke helt av vi skal spise ennå.
 
Vi skal ha dåp den 12 mars..
Leverte innbydelser forrige uke, så vi var nok tregere enn deg!
Er rart med det, når en har planlagt noe kjempelenge, og synes en har all tid i verden. Plutselig kjem dagen så fort at en skvetter!
 
Vi skal bruke en eldgammel dåpskjole, som mange i slekta har brukt. Mener den ble laget til Oldefaren min. Den begynner å bli litt sliten kan en si.. Men så koselig synes jeg.
 
Jeg ble til slutt enig med meg selv, og skal servere elgsteik, og elg karbonader. Med grønnsaker, poteter og knallgod saus..
Hadde lenge tenkt å ha koldtbord, som jeg hadde sist. Men har ikke råd til å bestille (40 gjester) og da må jeg lage selv.. Blir en del jobb ut av det!
Har angra meg flere ganger alt, men nå har jeg kjøpt kjøtt, så nå er det for seint!!
 
Tror det blir godt jeg..
 
Kaker får jeg familie og venner til å bake med. Skal bare pynte marsipankaka selv!
 
har mailet litt frem og tilbake m kirken. Vi vurderer 26 mars eller 9 april. Har fått en venninde fra jobben til å lage mat, hun er så flink, tenker på italienske og greske retter....... inviterer nærmeste familie og faddere, blir vel rundt 20 stk. Vi hadde over 100 gjester i bryllupet vårt i sommer, så tror vi tar en rolig dåp...hehe.
 
Vi skal ha navnefest 25. mars og vi skal ha koldtbord og kake selvf.[:)]
 
SEnde innvitasjonene forige uke. 
 
Vi skal ha dåp 16. april, 1. påskedag
 
Jeg skal døpe Emma 12 mars. Sendtre ut innbydelsene i begynnelsen av februar eller no jeg.. Litt vel tidlig ute.. Hvilken kirke skal deres barn døpes i?

 
Vi skal døpe i Vardal kirke, der ble jeg døpt, er der vi sokner til.
Presten kommer faktisk i ettermiddag og skal prate litt!
 
Får håpe jeg får rydda litt da, med to kravstore kosegutter! [:D]
 
vi hadde dåp 29 jan. dette var på pappas bursdag. han eldste er døpt på våres brullupsdag 1 des 2002
 
ORIGINAL: Hege23

Ja nå sitter jeg her en søndags kveld å lager innbydelser til Jennys dåp.
Vi skal døpe henne 26mars så der er på tide å sende de ut nå, hehe. Har alltid vært litt treg jeg.
 
Når har dere andre dåp.
Og hva skal dere servere av mat?
 
Vi har leid lokaler til samling etter kirken, men vet ikke helt av vi skal spise ennå.

heisann lille fredrik-Aleksander ble født 31 desember og vi skal ha barndåp 21 april. vi serverer lappskaus,kaker og kaffe..
 
Emily Elena skal døpes 23 april 2006, det blir i slemmestrad kirke. Hadde egentlig tenkt forgner kirke for vi giftet oss der, men den er så utrolig stor. Dessuten tror jeg d har dåp i kapellet. [:D]
 
Gled dere til dåpen!!Det var kjempe koselig[:D] Bestillte alt...snitter og kaker. Litt godt å slippe å måtte styre sånn før den store dagen. Var ca 20 gjester....hygget oss både store og små[:D]Lykke til alle mann!
 
Vi skal ha dåp 26 mars.. vi har leid lokale til etterpå... Bestemoren min som styre dette her=) Heldigvis=) Vi skal ha smørbrød,har masse snill fam som er med og lager=) Og kakene lager også fam=)(får kanskje prøve meg på en jeg også)[;)]  Hvem skal bære barnet!? Her skal den stolte pappan bære=)
 
Nå er endelig dåpen ferdig og vi kan legge ut skrytebilder:) Vi fikk kjempe masse fint, nesten så jeg vurderer å døpe meg om igjen[;)]

 
Nå er endelig dåpen ferdig og vi kan legge ut skrytebilder:) Vi fikk kjempe masse fint, nesten så jeg vurderer å døpe meg om igjen

 
 
Så fin lille EMma Emilie var da :) Kjempe fin kjole også
 
vi skal ha dåp 16 april.
han skal døpes i lofotkatedralen.. lokalet og dukene er er i boks.. hvem som skal bake hva er i boks..
vi skal ha koldtbord, så det blir masse godt der ja[8D]
alle skal lage litt, så jeg har i grunn ikke oversikt over hva som skal lagest lengre jeg. hehe.
innbydelsene holder jeg på med nå.. dem skal sendes i morgen.. eller senere i dag.. hehe.
jeg er nesten ferdig med bordkortene. båndene til dåpskjolen er snart ferdige.
jeg har fått noe "stasj" til pynt.. mangler lys. blomster skal jeg bestille i dag, vasene er i hus.. tjaaaa... vi er vel ganske i rute ja... eller......[8|]
 
Ååååå så fin han var! [:D]
 
Back
Topp