Dåp?

Linka

Gift med forumet
Da begynner noen av januarbarna og bli 2 mnder snart og jeg lurer på når dere har tenkt til og ha dåp. Hvis dere skal ha det da.

Vi skal døpe Alexander den 2 april i Askim kirke.

Vi skal ha dåp den 12. mars i Vår Frelsers Kirke, Haugesund.

JR skal døpes på påskedag[:)]

Skal ALLE dere ha dåpskjole til de små?
Synes på en måte det er en rar tradisjon å ha kjole på gutter
- vurderer andre antrekk for den lille sjarmøren
- noen forslag?[8|]

Vi tenker å ha navnefest i juni for Mina. Vi har ikke selv noe forhold til kirken og vurderer å melde oss ut. Da kan også Mina ta avgjørelsen selv senere om hva hun ønsker.  

vi skal ikke ha dåp før 28 mai vi da. Pga konfirmasjoner og alle besteforeldrene er i syden før det så må vi ta det så sent.Men greit,for da får jeg litt tid på å gå ned noen kilo og forberede dåpen[;)]

Vi skal døpe Jonas på busdagen til storesøster Rikke vi, 23.april! det syns hun var kjempekjekt, for da blir det pakker på begge to! [:D] vi har dåpskjole som vi fikk laget av en skredder i tyskland, Rikke var den første som brukte den og nå er det Jonas sin tur...kjempelekker!

Jeg var kanskje litt tidlig ute med å melde dåp, men den blir 21 mai.
Blir samme kirke som vi giftet oss i... Og som søstern, pappa og jeg er døpt i..

Vi skal ha dåpskjole på gutten vår. Hadde det på Christian også. Syntes det egentlig er ok. Det er en gammel kjole som alle unga i familien har brukt. Jeg også. Den er hvit, men på gutta syr mormor blått underskjørt og setter på blåe sløyfer.
Klem

Vi har endelig fått satt av tid til dåp vi og...
14.Mai blir dagen- så da følger vi "tradisjonen" som med de andre barna her, å døpe rett ved 4mnd'es alder![;)]

- noen forslag?

Helt eng med tanken din Fiorelina...
Så når vi skulle døpe Tobias her forhørte vi oss litt,og kom over et sted hvor de leide ut en dåpsdrakt- skikkelig tøff.
Hvit som en kjole,bare at det da var en drakt med ben- litt mer gutt...
(Virkelig flink til å forklare![8|])

Ser ut som det er tulla vår som blir yngst [8|]
Vi skal ha 19 mars, det er på min 28 års dåp dag og min søster 21 års bursdag.
hun skal døpes i sandnes kirken der vi gifta og døypte sønnen vår.
Så skal selskapet feires i samma lokal.

Vi brukte dåps kjole til Ole Martin den som pappen ble døypt i. (ble sydd til han)

Henriette skal også døpes 1.påskedag (16.April)![:D]
Hun skal døpes i Hundvåg kirke..mannen kommer derifra

Hun skal ha en dåpskjole som er litt over 100 år gammel! Mannen min ble døpt i den og oldefar til Henriette ble også døpt iden!

ORIGINAL: Star83

- noen forslag?

Helt eng med tanken din Fiorelina...
Så når vi skulle døpe Tobias her forhørte vi oss litt,og kom over et sted hvor de leide ut en dåpsdrakt- skikkelig tøff.
Hvit som en kjole,bare at det da var en drakt med ben- litt mer gutt...
(Virkelig flink til å forklare![8|])

Hvor hvor hvor!!!????[8|]

ORIGINAL: Star83
-lagra bildet på egen PC-jeg. så jeg kan spørre mannen min om han er enig i at den er stilig[;)]

NÆH!! SÅ STILIG!!

NÆH!! SÅ STILIG!!

[:)]Takk for det...[:)]Håper du kommer over noe du liker du og!!![;)]
(*Snillt om du kan slette bildet fra quote'n din!?*)

[:D]

Back
Topp