Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har 3 mnd som alder på barna. Greit å bestille kirke og lokale i god tid slik at man får dato og alt man ønsker seg.Hvor gammel pleier ungen å være før man døper det, og hvor lang tid i forveien må man bestille lokaler og ordne med kirke?
Jeg har stort sett startet når jeg har fått brevet fra kirken med datoene jeg kunne velge iTusen takk for gode råd. Vi får ta det når ungen begynner å nærme seg 1 mnd da.![]()
Jeg har stort sett startet når jeg har fått brevet fra kirken med datoene jeg kunne velge i
Vi har fått brev med "invitasjon til dåp" fra begge menigheter det har vært aktuelt (flyttet mellom barn 2 og 3)Kommer dette automatisk? Eller må man bestille det brevet?
Vi bestilte rett etter fødsel og fikk ledig plass da han var 4 mndHvor gammel pleier ungen å være før man døper det, og hvor lang tid i forveien må man bestille lokaler og ordne med kirke?
Det kommer nok automatisk om fødeavdelingen har husket å krysse av for at du er medlem i kirken. Ellers så har kirken en internettside der du kan velge blant aktuelle datoer i din kirke, og så kontakter de deg når du har fyllt inn der. Hvis du ikke vil sitte hjemme og lure på når / om du får det brevet.Kommer dette automatisk? Eller må man bestille det brevet?
Det kommer nok automatisk om fødeavdelingen har husket å krysse av for at du er medlem i kirken. Ellers så har kirken en internettside der du kan velge blant aktuelle datoer i din kirke, og så kontakter de deg når du har fyllt inn der. Hvis du ikke vil sitte hjemme og lure på når / om du får det brevet.
Vi har døpt når barna har vært +/- 1 måned, du velger helt selv ut fra hva som passer for dere.Jeg liker å ha ting planlagt, så jeg har bestilt dato for dåp lenge før de ble født. Stort sett kan man få riktig dato på veldig kort varsel her, så det er ikke nødvendig å bestille lenge før. Noen steder kan de si stopp hvis det blir for mange dåpsbarn på en dag, men her lar de seg overtale til flere om du blir litt lei deg.
![]()