dåp

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Nå på søndag skal adrian døpes. Meg og faren til adrian er ikke sammen,men jeg har sagt at han og familien hans kan komme i kirken. Siden vi ikke er venner og han har oppført seg som en idiot hele tiden har jeg ikke lyst og ha han med på dåpen. Siden det er jeg som har ansvaret for adrian er det min avgjørelse.
Men så kommer han og skal ha faddere på adrian og skal være med på dåpssamtalen og spør tilogmed om det blir noe fest etterpå når han vet at hele familien min ikke fordrar han. Joda sikkert fint at han bryr seg,men etter alt han har gjort før gidder jeg virkelig ikke og gjøre noe sammen med han. Så lenge jeg kan..
Da jeg sa at det var min avgjørelse at adrian skulle døpes og at jeg hadde faddere sa han ingenting. Men en stund etterpå får jeg melding av moren hans som alltid skal ordne opp for gullungen sin! Blir helt kvalm jeg. Hun synes jeg er respektløs og krenkene etter alt han har gjort mot meg..Og ikke minst hva moren har gjort før.
Men i det hele tatt. Er jeg dum nå som ikke lar han være med på dåpen? Jeg synes ikke det selv men greit og høre en annen mening..

Nå kjenner ikke jeg til saken hva han har gjort og ikke gjort.
Mener du han ikke skal værme så skal du stå på ditt.

Lykke til på søndag [:D]

Angående faddere bør han vel kanskje ha lov til å velge en han også? er litt usikker på hva jeg ville gjort. Jeg kjenner jo ikke typen eller hva han har gjort før, men kanskje kunne dåpen ført til at dere hadde pratet litt mer? Dere kunne tatt dåpssamtalen sammen osv? Familien hans vil nok sikkert være tilstede de også, det er jo deres barnebarn såvel som dine foreldres barnebarn... Og barnet vil nok ønske og ha kontakt med begge parter.. Tror du ikke? [8|]

Det gjør vel ikke noe at han går i kirken, men jeg skjønner at du ikke vil ha skal være med på resten. Det gjør det jo ikke bedre at moren blander seg inn. Du er ikke dum som tenker slik. Det skal du vite.
Det er så synd at det er så mange idioter som ikke tar ansvar. De skulle hatt et godt spark i baken.

huff, ikke enkelt det dær nei...men det jeg mener er at
du bør tenke på hva som er best for adrian, og prøve å legge dine følelser og sinne til side..
sikkert litt trist for han når han blir større og vite at pappan hannes ikke var i dåpen hans fordi du ikke ville ha han dær...
hmm, det er nå min mening,hihi..

lykke til[:D]
blir sikkert en kjempefin dåp samme hva du finner ut[;)]

virker som du har ett lite problem der... det er sikkert ikke så lett det...forstår at hans familie vil være med også forstår jeg deg.. som de andre skrev, ikke lett i vite siden ikke vi vet hele historien..

Jeg synes at jeg gjør det alt for lett for han vist han nå skal få være med og bestemme slike ting oxo. Greit nok når adrian blir eldre,men så lenge jeg kan,så får han kun komme på besøk 2 ganger i uken og det er det.
Jeg orker ikke være snill og grei mot han etter alt han har gjort. Jeg har prøvd og være hyggelig,men hver gang da så blir han helt i 100 og tror at da er alt i orden og at da kan han bare gjøre som han vil.
Det han har gjort er så mye,men han sviktet meg da jeg ble gravid og både han og moren hans prøvde og tvinge meg til abort. Så jeg orker rett og slett bare ikke og samarbeide og være hyggelig og grei mot de.
Eller og bare måtte sitte og motta dritet deres hele tiden uten at jeg kan gjøre noe med det.

Jeg har sagt at de kan komme i kirken,men jeg orker ikke ha han med opp til dåpefontenen og smile og late som vi er gode venner. Da blir bare hele dåpen ødelagt.

tvinge folk til abort er noe av det værste eg vet.. du vet sjøl ka som er best for deg og adrian[:)][:)] eg ville og tenkt på adrian sånn som du gjør... stiller de ikke opp når vi trenger det men kommer lenge etter kan de bare trekke seg litt unna...

Back
Topp