Dåp!

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Hvor gamle blir babyene deres når de skal døpes/ha navnefest?

Jeg har bestilt dåp i dag til den 30.11. Det vil si 1. søndag i advent (tiden går sååå fort).
Hadde litt utfordringer med å bestille catering, siden det er MIDT I julebordsesongen, men ordnet seg tilslutt.

Hva skal dere ha av kaker og hvor mange?

Lillemor vil være 3 mnd og 6 dager når hun bæres til dåp ♡

Vi skal ha dåp 7.desember. Da er lille 2dager fra å bli 4mnd.
Vi skal ei "dåps kake"/marsipan.. Og ellers blir det sikkert bakt en 3-4 kaker :) tenker det holder!

Vesla her er 3,5 månede cirka når vi har dåp den 9.november. Snart 4 mnd er hun faktisk. Bestilt catering og marsipan kake. Og blir ca 3 kaker til utenom. Vi er bare 12 stk. Så mer enn nok kaker sikkert :P

14. desember. Da er hun 3 mnd og 12 dager. Tenkte å be enkelte i familien om å bake og bestille en dåpskake. Skal ha koldtbord også.

Vi skal ha dåp 23.november. Da er tulla 4 dager unna 3 måneder. Det blir 5 kaker på ca 20 mennesker :)

30.november vi også, da er lillegutt 3 mnd og 13 dager :)
Vi lager koldtbord selv til 30 stk og får familie og venner til å bake kake, 5-6 stk + ei bestillingskake med bilde på :)

Har bestilt marsipan kake jeg og, samt koldtbord :)
Da blir det vel 4 kaker utenom her, det jeg har lyst til å ha er: sjokoladekake, ostekake, gulerotkake og pavalowa (hvis det skrives sånn) ;)

Her e min 3 mnd og 1 dag. Dåp 9 november. Vi skal bare ha kaker. Då blir en del kaker

Hmm. Utpå her er det gudstjenester kl 16.00 hver søndag i advent..

Blir vel på nyåret en gang tenker jeg. Da er han rundt fem måneder. Har ikke tenkt å stresse med dåp enda. Blir ei dåpskake og en tre fire kaker utenom.

Vi skal også ha 30. November! Da er han 4 mnd. Lurer veldig på det med kake selv. Vi kommer til å bli rundt 50 stykker, å aner ikke hvor mange kaker vi skal ha!

Vi skal også ha 30. November! Da er han 4 mnd. Lurer veldig på det med kake selv. Vi kommer til å bli rundt 50 stykker, å aner ikke hvor mange kaker vi skal ha!
Flere enn du tror er min erfaring!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi skal ha 30.11, da er han nesten 3 mnd (født i starten av sept). Skal ha buffet (lager litt selv og bestiller noe) og kaker (5-6 stk inkl en dåps kake). Vi blir 30 stk

Back
Topp