Dåp :)

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Hvor mange er invitert?
Har dere bordplasseringer?
Har dere invitert venner eller bare familie?

Og hva skal den lille ha på seg bortsett fra dåpskjole?=)

Vi blir i overkant 40 pers og driver med bordplasseringer nå.. styyyr :P

Jeg har invitert mine nærmeste venniner med følge og barn.. men sambo ville ikke invitere sine :P

Prøver å finne en fiin kjole frøkna kan ha på seg, men ikke lett :O Forslag?=)

Her er det ca 40 stk invitert, det er inkludert noen venner :) Bordplassering blir det, men har ikke tenkt på det enda :) Enda en mnd igjen å tenke på det så ;) Må se om han passer findressen som storebroren hadde etter sin dåp, hvis ikke må vi ut på jakt :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Her blir det kun nærmeste familie. Lite og intimt uten noe form for stress og mas.

Gleder meg til dagen:)

Ang kjole sliter jeg litt selv. Har letet overalt, men er tydeligvis ikke helt sesong for fine kjoler nå:(
Vi tar nok bare en helt enkel kjole fra skapet hennes:)

Skal babyen din døpes nå til helgen?

-Inviterte over 50.
-Bordplassering og velkomsttale forberedes i disse dager
-Mest familie og de beste vennene våre.
- Dåpskjole i kirken og under fotografering, skifter til dåpsdress på restauranten.

Dårlig erfaring med kjoleshopping, lite råd å få herfra :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det kun nærmeste familie. Lite og intimt uten noe form for stress og mas.

Gleder meg til dagen:)

Ang kjole sliter jeg litt selv. Har letet overalt, men er tydeligvis ikke helt sesong for fine kjoler nå:(
Vi tar nok bare en helt enkel kjole fra skapet hennes:)

Skal babyen din døpes nå til helgen?

Tenkte å sjekke litt til rundt, hvis ikke blir det nok en av de 20 kjolene i skapet hennes (a) nei ikke nå til helgen men neste :)

Tenker å innvitere kun familie ca 35 stk. tenker å lage en stor heste sko med bord og begynne med oss på midten og hans familie på hans side og min på min side:) ellers er eg så heldig at mamma heklet en dåpskjole til småen sin fetter. Så denne skal han få bruke. Og dress på festen:)

Av de inviterte så var vi ca 35 stk :) Vi hadde flere sittegrupper, så folk selv kunne velge siden det var 2 familier som aldri hadde møttes før :) Og jeg hadde på han dette utenom dåpskjolen :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Vedlegg

• 1407711359953.jpg
    1407711359953.jpg
    54,7 KB · Visninger: 31
vi var rundt 40 stk, hadde bordplassering og bordene var satt opp i hestesko..
Vi hadde bedt familie og våre beste venner med barn.
Han her hadde på seg bunad,dåpskjole og dress til slutt:) Hele 3 antrekk:)hehe

Blir kun nermeste familie her så blir 25stk mangler kun 2 av 7 oldeforeldre(men de har valgt å ikke gå i dåp siden de har 20 barnebarn og til nå 11 oldebarn) så synes det er koselig.
Jeg kjører bunad til meg selv, om det blir for varmt har jeg en enkel fin svart kjole.
Blir bordplassering da sambo har skilte foreldre med nye partnere som ikke er veldig snakkesalige.

Vi hadde en liten dåp med de aller nærmeste, besteforeldre, onkler og to vennepar med familie. Vennepar er gode venninner som var i brudefølget også da :)
Vi hadde bordkort, enklest slik, da kan familie få plass i sammen og de som ikke burde sitte i nærheten er plassert fra hverandre :P men styr å finne ut bordplasseringen da.
Vi hadde kjøpt et nydelig tyllskjørt med blondekant hos Barnelykke som vi byttet henne i senere på festen. Den kom i en kjekk liten rund boks, veldig lekkert skjørt :)

Back
Topp