Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her blir det nok lite og enkelt. Har kjøpt inn lilla pyntebånd som jeg skal bruke som bordpynt og lilla servietter. Invitasjoner og takkekort har heg ikke tenkt på enda
Her blir det nok kun foreldre, oldeforeldre og faddere. Så blir kun kaffe og kake evt snitter
Her blir det veldig avslappet....
Selve dåpen blir her hjemme. Regner med det blir hjemmelaget kyllingsuppe og brød og en kake til desert. Har tenkt sjokoladekake med hvit fondant og litt pynt, den skal jeg lage selv.
Invitasjon blir sikkert via telefon....
Takkekort er vi ikke vant til så de dropper vi.
Pynt blir noe rosa og lilla som jeg ikke har tenkt så mye over enda.
Så kommer gjestene sikkert til å sitte der de finner seg til rette, i stua, spisestua eller på kjøkkenet.
Null stress med andre ord men forhåpentlig vis en koselig dag med nærmeste venner og familie.
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Holder på med invitasjonene, mangler å printe ut teksten og lime på kortet. Vil sikkert pynte de mer.
Kaker: Har ikke helt bestemt meg, men tror det blir fem av disse kakene: Marsipankake, sjokoladekake (lurer på å teste ut denne http://www.dagbladet.no/2012/01/29/tema/mat/klikk/19996172/ ), Islandskake med vaniljekrem, suksesskake, osteiskake og daimkake.
Takkekort får jeg ta etter hvert.
Bordkort: Skal bruke det rosa arket som på invitasjonene til å lage bordkort av. Bruker hvit bånd og limer loddrett på venstre side, bruker fint, hvit ark til å skrive navnet på og bruke "puter" for å lime på bordkortet. Sikkert vanskelig å se for seg, men kan legge ut bilde etter hvert.
Ups, invitasjoner ja... Jammen godt jeg leste denne tråden, for det hadde jeg helt glemt av... Ammetåke ja!!! Tenkt på mat, lokal og alt annet, men invitasjonene var glemt.. hehehe...