Dåp :)

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Da er dåpspynt bestilt :) :) Er en stund til dåp, men er gøy med disse forberedelsene:) Hvor mange gjester skal dere andre ha i dåpen? og hvor mange faddere har dere? :)

Jeg har også bestilt og vi skal ha dåp 20.oktober:)vi blir totalt 18 stykker og vi har 4 faddere:)skal ha dåpen hjemme:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har også bestilt og vi skal ha dåp 20.oktober:)vi blir totalt 18 stykker og vi har 4 faddere:)skal ha dåpen hjemme:)

ok :) vi har 6 faddere og blir ca 46 stk til dåpen vi :)

Vi skal ikke ha før 17 november vi da :D så er ute i god tid kan du si :D

Hvor bestiller dere pynt fra? :) Gjerne tips til søkeord på ebay feks.

Trenger litt tips i denne jungelen!

Vi hadde dåp forrige uke, snaue 30 gjester og 3 faddere. Ble en veldig koselig dag :-) Pynt kjøpte jeg litt ulike steder. Søstrene grene, panduro, noe fra utlandet mm.

Skal ha dåp nå til helga. Blir 40 stk, halvparten under 14 år. 4 faddere. Skal holde festen i kantina på jobben... Ser for meg en stressende uke! ;)

Har bestilt fra pynttilfest.no :) masse fint der :)

En ting til: er det vanlig med taler i dåpen? har dere andre tenkt på dette??

En ting til: er det vanlig med taler i dåpen? har dere andre tenkt på dette??

Jeg syns ikke det falt seg naturlig hos oss. Men jeg sa noen velkomstord, takka for hjelp og litt om baby og navnet hans etc. Kanskje det framsto som en enkel, kort tale. Muligens.

Jeg syns ikke det falt seg naturlig hos oss. Men jeg sa noen velkomstord, takka for hjelp og litt om baby og navnet hans etc. Kanskje det framsto som en enkel, kort tale. Muligens.

Ok :) leste ett sted at det var visst vanlig skjønner du :) men det er muligens enn eldre tradisjon :)

Ok :) leste ett sted at det var visst vanlig skjønner du :) men det er muligens enn eldre tradisjon :)

Kan godt hende mange har det altså. Tenker man må gjøre det som er naturlig i sin familie :-)

Back
Topp