Dåp :]

Lena26

Andre møte med forumet
Nå nærmer det seg dåpsdagen til Aurora med stormskritt. Jeg følte frem til i går kveld at alt var ganske klart. Men så kom jeg til å tenke på, herre gud, vi skal være 26 personer, vi må jo ha noe å finne på! Noen som har gode forslag til hva vi kan finne på? Det kommer ingen barn, den yngste er 14 år.

Tenkte litt på quiz, og litt sånn.Tar imot alle forslag med stooooor takknemlighet :D

Hva har dere gjort eller skal dere gjøre i dåpen?

Vi hadde ingenting opplegg... Var i kirken, og så etterpå var det lunsj og kake&kaffe :) vi hadde ikke langbord da, men småbord så folk gikk rundt og pratet litt med alle og byttet på å sitte rundt forbi. Så var vi heldige og hadde fint vær så ungene var ute eller i kjellerstuen og lekte (ipad og brettspill)

Hadde ikke lakt opp til aktiviteter vi heller, og når jeg tenker meg om så har jeg aldri vært i dåp eller sånn type selskap hvor det har vært noe slikt heller :)

Her gikk også folk rundt å mingla etter middag og under kakene :) Så tok vi jo litt bilder å sånn.

❤25/2-13❤

Vi hadde heller ingen aktiviteter, men spennende:-) vi hadde middag, kaffe og kaker og folk gikk rundt og skravlet. Er jo så sjeldent alle samles slik. Lykke til med dåp:-)

Vi hadde heller ingen aktiviteter, men jeg lagde spåkopper som bordkort og la info om mini i disse. Ble ganske kult:-)

Back
Topp