Dåp

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Har du hatt dåp eller skal ha..?
bruker du dåpskjolen hele dagen eller skifter dere til noe annet på babyen? Hva skal du evnt ha på etterpå?

Vi skal bare ha en slags sommerfest, så her blir det ikke dåpskjole.
Regner med han får på seg skjorte eller en pen kortermet body og shorts.

Vi skal ha dåp 2. juni, har på dåpskjolen til vi er ferdig med å ta bilder så bytter vi til en hvit tights, sokker, body og rosa kjole :)

Har du hatt dåp eller skal ha..?
bruker du dåpskjolen hele dagen eller skifter dere til noe annet på babyen? Hva skal du evnt ha på etterpå?
Vi hadde dåp 21. April :) hadde familiens dåpskjole og byttet etter middagen til en hvit kjole fra newbie kappahl :)

Vi hadde dåp forrige helg, hadde bare på dåpskjolen i kirka, etterpå bytta vi til en rosa strikkakjole som jeg brukte i min dåp :) men lille er så varm v seg, så hun ble liggende en del i bare body og strømpebukse :)

Vi har dåp 19. mai. Vi skifter etter kirka, dvs når vi kommer dit selskapet skal være. Jeg har kjøpt Name It- bunaden til 17. mai og da blir det den etter dåpen også, slik at den i allefall blir brukt 2 ganger :)

Blir hagefest her i juni. Storebror brukte dåpskjolen jeg hadde, og "dress" etter seremonien(navnefest). Vet ikke om junior blir å bruke dåpskjole.

Vi hadde dåp 28 april:-) vi brukte dåpskjolen fra min familie som er 127 år gammel. etter dåpen hadde han seg en hvit bunadskjorte, buksedress og vest. Han var sååå fin:-)) svigemor strikket et nydelig anterkk til han:-)

Skal ha dåp siste helga i juli.. Dåpen er kl 18 i en stavkirke, så vi snur hele greia på hodet og har selskapet først.. Ho gulper mye så blir nok et par tre skift av kjoler også tar vi på dåpskjolen når vi skal i kirka :)

Back
Topp