Dåp?

*IdaMor*

Elsker forumet
Skal dere ha dåp/navnefest/barnevelsingnelse, etc?

Vi holder på å planlegge dåpen til lillerbror nå. Den skal holdes den 14 april. Å kjære meg! så mye som skal ordnes før den tid :p

Skal ha dåp allerede 31.mars me. Da er mini berre to mnd. Skulle ha den i slutten av april egentlig, men det var så mange som ikkje kunne da.
Men, invitasjonane er bestilt, faddere spurt, dåpskurs gjennomført, lokale bestilt, serviettar med navn bestilt, bordkort bestilt, pynt har me fra forrige gang, og maten lagar me sjølv. Alt dette er fiksa i løpet av denna veka, så du har gooood tid;)

No håpar me at mini ikkje druknar i dåpskjolen, storebror var nemlig ein mnd eldre da han vart døypt;)
Syns det er verst med kle til meg sjølv eg. Bunaden min passar faktisk, men det er jo umulig å slenge fram puppane i den uten å demontere heile greia, må bli ein ammevennlig kjole, men kor finner eg det liksom??

Vi skal ha dåp til sommeren. Skal døpes oppe i nord hvor vi kommer fra. Storebror ble også døpt der.
Kommer til å gjøre det helt enkelt.

Vi skal ha dåp 24 mars, ilag med søsteren min og sønnen hennes :)
Og jeg har ikke oversikt overhodet, men det har hun :P
Stresser ikke heller jeg, for dåp blir det uansett, og vi skal ha det enkelt, men med veldig god mat :)
Og dåpskjole har vi, så her er det spm om bunad eller ikke til meg :P

Vi skal ha dåp i midten av mai. Har ikke planlagt noe særlig enda, men har god tid enda. Har døpt to egne fra før, pluss at vi innimellom låner ut huset til dåps- og konfirmasjonsselskaper, så vi har mye på plass.

Vi skal ha navnfest 01 juni :) jeg har gjort ferdig invitasjonene så de er klare til å sendes ut om en måneds tid, lagd en vimpel med navnet til gutten på, begynte å teste ut hvilke kaker vi skal ha og åssen mat vi skal ha.
Har begynt veldig tidlig men jeg har en million andre ting jeg også må gjøre før dagen er der så vet at tida kommer til å fly fra meg..

Her blir det dåp og konf på brødrene samme uke:)
Satser på utendørs gudstjeneste til dåpen:) kake bestillt idag!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Hmmmm.. Du har nok god tid på deg :P Her hadde vi dåp 24. februar. Da var minien ca 1.5 måned gammel :P Og det gikk veldig fint det asså :)

Skal ha dåp allerede 31.mars me. Da er mini berre to mnd. Skulle ha den i slutten av april egentlig, men det var så mange som ikkje kunne da.
Men, invitasjonane er bestilt, faddere spurt, dåpskurs gjennomført, lokale bestilt, serviettar med navn bestilt, bordkort bestilt, pynt har me fra forrige gang, og maten lagar me sjølv. Alt dette er fiksa i løpet av denna veka, så du har gooood tid;)

Me skal ha dåp 14.april. kvar bestilte du setviettar med namn? Prøvde festservietten.no men nettsida var stengt.....

Vi skal ha dåpen 19.mai,da er snuppa 5.mnd. Invitasjonene er sendt ut,faddere bestemt,servietter bestilt og mottatt,bordkort er jeg i ferd med å lage. Maten og kakene er planlagt,der hjelper familie og venner til. Kirka er bestilt og festen blir hos svigers. Begynte å planlegge før snuppa ble født.

skal ha dåp 2 juni. da er lille jenta 4 mnd.. har egentlig kun tenkt på dato og hvilken kirke ennå

Skal ha dåp 30 juni, da er guttn 5 mnd og en uke. Hadde hatt tidligere hadde det ikke vært for at noen a de vi ska be(som vil komme) bor langt unna+går på vidregående så venter til skolen er slutt.

Ellers har jeg ordnet med lokale, snakket med menigheten, bestilt hytter til de tilreisende, bestilt dåpskjole, laget invitasjoner(på nett) men ikke bestilt enda, bestemt oss for koldbord, hallveis funnet noen som skal lage dåpskaka, andre som skal bake kaker, og laget lista over hvem vi evt. vil be til middag/kaffe.... Så i og med det er lenge til har jeg vel kommet langt på vei :)

Back
Topp