Jeg har bare tenkt på dåpen jeg skla planlegge til lille, og hva jeg skla gjøre i den forbindelse.
Jeg antar du har bestilt time/dåp i kirken dere skal ha det i ? ( ringer kirkekontoret trur jeg)
jeg antar du har bestilt/bestemt hvor du skal ha dåpsfesten? (hjemme? leie lokale)
Tenke på mat: lage selv, kjøpe?
(jeg skal lage ett lite koldtbord, og pølser til barn/ vokse som vil ha. får hjelp av svogeren min som er kokk til beregning og hva jeg skal ha)
Tenkt på dessert/kaker: Jeg skal prøve (lett å si nå uten barn :P ) å lage 1-3 kaker, samt få svigermor, mamma ol til å bake 1-2 hver, og har kjøpt inn twist (tilbud :) )
Eller skal jeg vel bestille en kake hos ett bakeri, men vil ikke ha typisk dåpskake, så kanskje en putekake :)
Dekor/pynt: Skal du pynte?
Jeg har selv vært på ebay og kjøpt organza løper i lys lilla/lavendel, små plast blomster i lilla og rosa til bordpynt, samt små rosa keramikkhjerter på nillle til pynt på bordet, og bestitl serviettringer på ebay. og ballonger!
Ellerså er det å finne ut hvem du skal be, lage/sendeinnbydelser, og takkekort etterpå.
Samt dåpskjole. jeg for min del skal kun ha dåpskjole i kirken, og finne en annen penkjole til å ha i selskapet etterpå.
Truuur jeg har fått med det meste ?