Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg døpte mi kjære Sander av den grunn at det er tradisjon, og jeg har vel egentlig ikke noe imot kristendommen.
Mener også at det er lettere å melde seg ut av statskjerka hvishan ikke vil være der, enn å melde seg inn dit når han blir eldre!
Hmm... det har vi ikke diskutert - får vel vente med det til vi er gravide. Mannen min får nesten krupp av å være i kirken, så han kommer vel ikke til å ha spesielt lyst, men jeg tror at jeg vil - mest på grunn av tradisjonen... hvis ikke får det bli en navnefest - like bra det vel?
Vi skal ha Human Etisk navnfest vi. Syns det er en kjempeflott seremoni[:)] Og siden ingen av oss er kristne ser vi ingen grunn til å døpe barnet vårt heller.
Samme her.. Skal ikke ha noen dåp, bare navnefest. Er ikke kristen, har meldt meg ut av statskirken og da er det feil å døpe syns nå jeg da..
Familien min syntes det var helt greit, hans familie har nok vært litt mer skeptiske..
Kommer aldri til å bli noe kirkebryllup heller på oss [:)]