dåp

drømmende

Forelsket i forumet
Hei =) planlegger dåp som er om 2 uker og sitter helt fast når det gjelder borddekkorasjon. Noen som har noe tips? Kanskje bilder??

hihi liker tickeren din.. må vel begynne å bli lei svangerskapet nå? [;)]

Men over til dåp... Vi skal ha grønn dåp og ikke blå... Så blir å kjøpe grønne løpere og grønne servietter.Og så vil jeg ha hvite lys. så skal jeg lage tre blomsteroppsatser selv. Bordkort lager jeg på dataen og skriver ut. Bordkortene blir med bilde av Odin og den aktuelle personen.

Vi går for lyseblått og diverse andre blåfarger[:)]

Skal ha hvit duk og lyseblå løper midt på bordet.. Skal finne mørkeblå sommerfugler som jeg skal legge utover, også kanskje hvite perler eller noe[:)]
Til blomster har jeg funnet ut at jeg skal ha blå hortensia. Skal kjøpe mange små glassvaser også ha en hortensia i hver vase og sette de utover bordet[:)] Bordkort har jeg bestilt på fotoknudsen.. De har bilde av Nikolai på seg (det som jeg har til profilbilde) med noen små blå blomster rundt bildet, også står det dåpdag 04/07-10 helt øverst.. Skal skrive på navnene selv
Troor det skal bli fint, oppi hodet mitt ser det i hvert fall veldig fint ut[8D]

Syntes det høres veldig fint ut...

Har heldigvis en hel mnd til på meg jeg. Men hos oss skal vi ha hvite duker med mørk blå løper. Blomster i høye vaser, sånn ala rose vaser bare litt større og hvite. Ikke bestemt blomstene enda. Bordkortene blir navn skrevet på silkebånd som vi fester på glassene med en liten klype. Serviettene skal jeg ha dobble, en hvit og en litt lysere blå enn duken.
Høres gøy ut med helium ballonger..., vil og ha.. [:D][:D][:D]  
Så skal jeg lage en fruktoppsats... som skal stå til pynt.. (men lov å spise av)
Skal ha eget barnebord med papirduk som de kan tegne på.. Aktivitet mens og etter de har spist.. Og det blir mindre gris ved boret.. [;)]

Jeg skal ha hvite duk,knall rosa "netting" løper midt på bordet..
2 lys rosa kubbelys på glassfat og lys lilla blomster til pynt på løperen..

Skal bestille blomsteroppsats på dåpsbordet,gavebodet og koldtbordet..
På de andre bordene skal jeg ha små vaser med blomster i(har ikke bestemt hvilken enda)

Bordkort har jeg laget selv:)

ORIGINAL: Varia

hihi liker tickeren din.. må vel begynne å bli lei svangerskapet nå? [;)]

Men over til dåp... Vi skal ha grønn dåp og ikke blå... Så blir å kjøpe grønne løpere og grønne servietter.Og så vil jeg ha hvite lys. så skal jeg lage tre blomsteroppsatser selv. Bordkort lager jeg på dataen og skriver ut. Bordkortene blir med bilde av Odin og den aktuelle personen.

Samme her, skal også ha grønt *fine fine fargen*[:)]

Skal alle ha bordkort? Og skal dere holde tale eller har dere bedt noen om å si noe? Vi har bestilt koldtbord og lokaler, mangler bare pynten nå...Er jo så mye fint:)

Vi døpte prinsen i helga og hadde lime grønn som farge, er ikke spess glad i blå selv;) Hadde også lyst på lime grønne sløyfer på dåpskjolen, men da sa gubben nei;P
Lagde bordkort i sort og limegrønn selv også bestilte jeg blomster oppsats og hvite roser, som jeg lagde så oppsater av selv:) Kosa meg så med forbredelsen, rå arti....

Vi hadde ikke bordkort, Vi sa velkommen, og hva som ble servert osv, og at vi ikke hadde forberedt noen tale, men om noen ville, så kunne de holde tale;) Slenger ved litt bilder, Hadde lilla farge vi, jeg hadde lilla kjole, min kjære hadde lilla slips, og så hadde vi samme blomster på bordene som på serviettene.. Lilla balonger og litt sten pynt rundt om kring,, j dere ser på bildene:P

Litt kort slips:P Vær snill å ikke Quote

Takk for svar =) Blir nok mange fine bord her skjønner jeg ;) Vi har bestilt lokale med koldtbord innkludert. deilig å slippe å tenke på noe annet enn bord dekorasjonene =) Bordkortene er hjemmelaget, de er hvite formet som en dåpskjole med blått silkebånd rundt og et hjerte på midten hvor navnet på den som skal sitte der står =) Tekte litt i går og en muighet er lyseblå løper på bordet, små glass med blå og hvite roser (klippe så stilken er kort) og noen kubbelys... er det jeg har funnet ut til nå hvertfall... så får vi se hva det blir til.

Back
Topp