Dåp uten pappaen?

Jeg hadde ikke ventet, men her hadde pappaen vært glad for å slippe...

Jeg hadde ventet :) Men man må se hva som passer best for sin familie :)

Definitivt ventet! Min far var ikke i dåpen min, og det synes jeg egentlig er veldig synd. Hvertfall når jeg ser på bildene.

Ville ha ventet[emoji4] var selv i dåp til «tantebarnet» når hun var blitt ganske stor. Syns egentlig det var veldig søtt når hun satt å klappet i kirken og satt med bordet sammen med oss andre[emoji23]

Jeg hadde ventet [emoji4] mini her var akkurat 6mnd da han ble døpt. Synes det var supert jeg!

Synes nå det høres rart ut å ikke få vite når øvelse er?

Min mann har vært HV soldat i mange år, og har hver gang fått vite om øvelsen lenge lenge før. Ergo tenker jeg at det må være i november siden han ikke har fått vite det enda. En telefon til hans HV leder?

Ikke noe problem å vente tenker jeg.

Vi hadde navnefest, og eldste var rett over 6 mnd, yngste var ca 9 mnd. Var mye mer stas for de besøkende når de var mye mer våkne og oppmerksomme.

Vi var i dåp i sommer til tantebarnet mitt, hun var da 8 mnd. Mye morsommere når man kunne kommunisere med henne [emoji4]

Dessuten hadde samboer her villet være med.

Litt problem å vente er det for dem av oss som har dåskjole brukt på søsken/i slekta som man vil bruke. Funker liksom ikke helt på en på 8 mnd det

Litt problem å vente er det for dem av oss som har dåskjole brukt på søsken/i slekta som man vil bruke. Funker liksom ikke helt på en på 8 mnd det

Tror det hadde vert viktigere å hatt med pappen til barnet enn hvilken dåpskjole jeg skulle brukt[emoji848] føler han er en ganske viktig person å ha med på noe så «stort».[emoji28]men det er meg

Eh, be han søke disp, at barnet ditt skal døpes er gyldig grunn til fritak fra øvelse. Hvis mannen din er i HV skal han jo vite dette?

Tror det hadde vert viktigere å hatt med pappen til barnet enn hvilken dåpskjole jeg skulle brukt[emoji848] føler han er en ganske viktig person å ha med på noe så «stort».[emoji28]men det er meg
Helt klart, jeg hadde prioritert pappan

Men "ingen problem å vente" stemmer ikke for meg i alle fall.

Jeg hadde som sagt før planlagt dåp nå og utsatt om han mot formodning måtte dra. Dåpen er selvsagt viktig for far og jeg hadde ikke gjort det utdn ham, men hadde planlagt dåp og søkt disp om han mot formodning måtte vekk akkurat den uka og utsatt om det ikke gikk.

Back
Topp