Dåp og korona

Maroel

Flørter med forumet
Dere som skal døpe barnet, hva tenker dere i forhold til dåp?
Vi har bestilt dåp til våren men vi aner jo ikke hvordan situasjonen er da. Inviterer dere flere enn bare faddere til selve dåpen, og tenker dere å ha selskap?
 
Er veldig usikker selv. Har ikke bestilt dåp enda. Tenker jeg prater med presten neste gang jeg møter på han (vi er omtrent naboer), så jeg vet hvor langt frem i tid jeg må planlegge.
Tror det blir et lite selskap med bare faddere og aller nærmeste familie her.
 
Dere som skal døpe barnet, hva tenker dere i forhold til dåp?
Vi har bestilt dåp til våren men vi aner jo ikke hvordan situasjonen er da. Inviterer dere flere enn bare faddere til selve dåpen, og tenker dere å ha selskap?

Vi har bestilt dåp i slutten av april og feiring i et lokale (restaurant) etterpå. Der regner jeg med det er egne smittevernregler og plass til avstand mellom gjestene. Skal ha 20 gjester totalt (nærmeste familien) , så håper det er lov☺️
 
Vi tenker å bestille dåp snart. Forløpi tror jeg det kun er lov med 10 i kirken her og 10 eller 20 i besøk. Så vi velger å få han døpt, også heller ha besøk til sommeren om ting har roet seg:happy:
 
Skal ha navnefest, neste ledige tid er i juni. Vi blir 20 stk, men vet ikke helt hvordan det skal løses enda. Barnefar er totalt uinteressert når jeg prøver å ta det opp så blir vel å planlegge alt selv.
 
Vi skal ha dåp, men alt ligger på is frem til grensene åpner, mini har besteforeldre, tanter, onkel og søskenbarn i Sverige :)
Med en mann som jobber på havet i tillegg så har jeg nesten gitt opp hele opplegget...
 
Back
Topp