Dåp og faddere

High_Voltage

Betatt av forumet
Dette er vel litt i tidligste laget, men jeg har allerede tenkt masse på hvem jeg vil ha som faddere. Jeg har mistet så mange nære venner den siste tiden så jeg har bestemt meg for at de få som fortsatt er igjen skal få den store æren :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Faddere er utrolig vanskelig.. jeg har ikke peiling.. tenker jentefaddere om det blir jente og guttefaddere om det. Blir gutt.. snupp har den ene forloveren min, søstra mi og tanta til mannen min.

Vi skal ikke døpe denne, og er enda usikre på om vi skal ha noen markering i det hele tatt.
Men, sønnen min har min søster og min eks sin bror til faddere, han har bare to, og det ser vi nå snart seks år senere at var helt greit, og vi ser også at vi valgte riktig.

Dette er vel litt i tidligste laget, men jeg har allerede tenkt masse på hvem jeg vil ha som faddere. Jeg har mistet så mange nære venner den siste tiden så jeg har bestemt meg for at de få som fortsatt er igjen skal få den store æren :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da ser du hvem som stiller opp og er intr når baby kommer ;)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Hehe mange tanker når man får positiv ;)
Er ikke i de baner enda, men vi har hatt fra familien tidligere. Blir kanskje min bestevenninne denne gangen. Tiden vil vise :)

Back
Topp