Nå var dåpen og 3 mnd'ers-kontrollen unnagjort, og alt vi har stresset for er plutselig over [8D] Men her kommer en liten oppdatering. Dåpen var på søndag og vi hadde det supert. Været var strålende, maten var god og alt gikk som planlagt. Adrian var helt eksemplarisk under dåpen. Han sov seg gjennom alt, helt til det gjenstod ca 15 min av gudstjenesten. Da var han stakkars lille så varm i kjolen at vi måtte ut for å kjøle han litt ned. Det ble tatt masse bilder, men innimellom alt stresset glemte vi egentlig en del av det jeg hadde planlagt også. Skal samle sammen bilder fra hele familien og legger nok flere ut her etterhvert, men her er en bitteliten smakebit av vår lille familie.[:)] (ikke quote)
*poff*
Adrian ble rik og mamma'n og pappa'n er noen kroner fattigere [8D] Han fikk utrolig masse fint, jeg klarer bare å nevne noe: nesten 10.000,-, tinntallerken med inskripsjoner, gullarmbånd med gravering, rull til dåpsattest, sparebøsse, smykkeskrin og alle de små tingene som man "alltid" får, fotballsmykke, Berganssekk, Den store eventyrboka og Den store Godnattboka, album...ja you name it. Strålende fornøyd.
Og dagen etter - på mandag, var vi på 3 mnd'erskontroll. Han var 6590 gram og 64 cm lang, hodeomkrets på 41. Han har strekt seg MYE i forhold til hvor mye han har lagt på seg, kurven hos helsesøster var gått rett til himmels. Lang og tynn baby, helt perfekt. Så fikk han to vaksiner, en i hvert lår. Han skrek ikke når HS stakk han, men han sutra med leppen sin når hun sprøytet inn. Det ble glemt i det sekundet hun tok sprøyten ut og han var strålende fornøyd igjen. Flinke gutten min [:D]