Har plutselig begynt å tenke på dette sånn på ordentlig jeg. Har vært litt sånn leking med tanken, men nå har jeg tenkt på hvem jeg vil invitere og hvordan det skal gjennomføres rent praktisk.
Vurderer søndagen i pinsehelga, siden da er det lettere for folk med litt reisevei å komme.
I tillegg er det ikke så lett å bestemme hvem jeg skal invitere. Vil ha hvertfall 20 stk fra min familie, mens sambo vil bare ha 5. Hadde egentlig hatt lyst å invitere venner også, men ser jo at da blir det veldig mange.
Blir jo fort dyrt med all maten.
Hva slags mat skal man ha?
Tenker å ha det hjemme hos pappa for å spare penger på å ikke leie lokale (Må bare spørre han først).
Hvis vi skal ha det pinsehelga må man vel invitere om ikke så lenge...
Vurderer søndagen i pinsehelga, siden da er det lettere for folk med litt reisevei å komme.
I tillegg er det ikke så lett å bestemme hvem jeg skal invitere. Vil ha hvertfall 20 stk fra min familie, mens sambo vil bare ha 5. Hadde egentlig hatt lyst å invitere venner også, men ser jo at da blir det veldig mange.
Blir jo fort dyrt med all maten.
Hva slags mat skal man ha?
Tenker å ha det hjemme hos pappa for å spare penger på å ikke leie lokale (Må bare spørre han først).
Hvis vi skal ha det pinsehelga må man vel invitere om ikke så lenge...