Dåp/navnefest

marutt

Glad i forumet
Har dere hatt eller er i planlegging? Vi skal ha dåp 3. mars.

Gode ideer til dekorasjon/bordkort? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har lyst til å ha begge deler faktisk, men har ikke planlagt så mye.

Jeg har kjøpt inn noen fine lys til dekorasjon, men kommer nok ikke til å gjøre så veldig mye ut av det tror jeg :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Kan man ha begge deler?

Jeg planlegger som bare det nå, har booket lokale og sendt ut invitasjoner ;) Driver å kvinner meg opp til å bake marsipankake.. Hehe... Tror j gjør d enkelt med bordkort, finner en stokk i skauen, kapper o skiver og skriver navn på brikkene... Har jeg noe å pusle med i kulda ;)

Her blir en "velkommen til verden" fest med familen, vi er så få så vi blir bare 9 stk til sammen så festen blir her hjemme, alle kan sitte hvor de vil, så ingen bordkort også skal vi ha noe baguetter også videre. Mannen nekta dåp, selvom jeg ville det og han fikk vilja si til slutt så ble ikke noe dåp. Håper lillegutt velger det selv når han blir eldre da men er opp til han da.
Vi skal ha det 23 feb. Skal få sendt ut invitasjoen neste uke:-)

Shit, 9stk... Ja det hadde vært noe.. Bedt 60 vi, og d er nærmeste famile og noen venner ;p Hehe... Men s blir koselig da!

Det er nok ikke så vanlig å ha begge deler, men vi ønsker det, siden vi er fra familier på hver sin side av religionsskalaen :p Vi vil introdusere henne for begge tradisjoner. Men vi regner ikke med at alle får vært med på begge seremonier.

Her blir en "velkommen til verden" fest med familen, vi er så få så vi blir bare 9 stk til sammen så festen blir her hjemme, alle kan sitte hvor de vil, så ingen bordkort også skal vi ha noe baguetter også videre. Mannen nekta dåp, selvom jeg ville det og han fikk vilja si til slutt så ble ikke noe dåp. Håper lillegutt velger det selv når han blir eldre da men er opp til han da.
Vi skal ha det 23 feb. Skal få sendt ut invitasjoen neste uke:-)
Akkurat slik er det er også. :) Det blir en liten og intim feiring her hjemme med kaker og slikt for nærmeste familie. Er svært få på bf sin side, så de fleste er fra min side :)

Back
Topp