Dåp/ Navnefest

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Har dere bestemt dere for hva dere skal ha, eller om dere skal ha noen av disse? Og når ser dere for dere å ha denne:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har bestemt oss for dåp, men litt usikker på når vi skal ha det. Tenker kanskje sånn April/mai?!

Vi skal ha barnevelsignelse siden vi er med i pinsekirken.

Me skal ha dåp, må helsa på lilemann først, og sjå korleis ting går framover før me bestemmer dato. Men tenker i utgangspunktet på i midten/slutten av april. Har tenkt å gjera det lite og enkelt denne gangen, forrige dåp var nesten som eit bryllup og kosta ein formue, det orkar me ikkje, og har me ikkje råd til denne gangen :)

Vi skal ha dåp, men gjør ikke kjempestort selskap ut av det. Hadde det hjemme sist og laget all maten selv, satser på det samme denne gang;)

Vil ikke vente for lenge, sist var gutten vår fire måneder og ville ikke ligge i ro, greit når de er små og sover gjennom alt.

Dåp her også:) lyst å ha et mindre arrangement denne gangen..ha det hjemme og ikke for mye mas men får se..dato ikke klart..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Dåp.. Tror det blir i juli ettersom søsteren min er i Asia til da..

Her blir det dåp. Tror det blir ca mai:-)

Vi skal ha navnefest. Ikke bestemt når enda.

Blir dåp her , men må se ann når gubben er borte på jobb før det blir bestemt no dato :P

Prøver å få til dåp 10.mars, på min bursdag. Min far og lillebror bor på Taiwan og kommer hjem til Norge 2 uker i mars. Vil jo gjerne ha de med.

Back
Topp