Dåp/navnedag

Trekløveret <3

Forumet er livet
Har dere begynt å planlegge? Funnet ut dato, sted, hvem dere skal ha som faddre osv?

Her har sambo fått bestemme, så det blir dåp i kirken.. Jeg ville jo heller ha noe i regi av Human etisk forbund eller noe...men men..Må jo få bestemme litt pappaen også..[8D][;)]
Har bestilt kirke til 10 februar, pga samboer og svigerfar er sjøfolk..pluss litt andre ting vi måtte ta hensyn til, så da var det den eneste datoen som passet..også med tanke på at Amelia ikke skulle bli for stor for dåpskjolen...[8D]
Men bør vel kaste oss rundt å få lokale til besøk..så vi får sendt ut invitasjoner snart..?![&o][8D]

Hvor lenge før sender dere invitasjoner, og når har dere tenkt å ha svarfrist og sånn..?

Vi har ikke begynt å planlegge enda. Tar d på nyåret tenkte vi. Har hatt nok å tenke på nå så nå vil vi bare kose oss masse i julen og ikke tenke på annet enn jul[:)]

uff nei...
fikk papirer fra kirken i dag men skal ikke ha dåp i den kirken vi skal ha i slettebakken kirke...tenkte på 24 feb..men gidd ikke hvis det er høymesse for da er det så lang gudstjensete[:)]
vi skal ha det påp samboer sin jobb(han jobber på sandsli vg skole) der er det lokale som vi kan bruke slipper å betale noe er stort kjøkken og resturant.han er servitør lærer så vi skal få noen av elevene hans å hjelpe oss...
har ikke bestemt oss for hva vi skla serever kanskje svinestek?

skal ha to faddre min søster og samboer sin bror...

kommer til å ha svarfrist i forhold til mat og slikt.... 

her blir det dåp den 20.januar, og alt er klar.

Her blir det mest sannsynlig dåp i påsken hvis det passer for kirken. Vi må nok vente så lenge slik at hun får vokst seg inn i dåpskjolen. [;)]
Jeg har klart faddere fra min side, mens gubben ikke helt har bestemt seg enda.

Henriette skal døpes i Åsane Kirke den 24 Februar [:)]

Pappa'en skal bære henne til dåpen, og storesøster på 6 år skal
få ta av luen.. Hun skal ha to faddre, og det er bror til samboer og
favoritt fetteren min [;)]

Mat og sted - litt usikkert enda... Innvitasjoner blir sendt ut ja [:)]

Vi skal ha privat navnefest på lørdag[:D]
Passet best i jula, for da er alle mine student-venner hjemme og sånt, og det er viktig for meg at de er med. Skal nok vise litt skrytebilder når festligeten er over!

Vi skal ha dåp 17 feb...Det har vært bestemt lenge..Måtte finne en dato tidlig siden det kommer så mange fra danmark..
Vi har leid lokale og bestemt oss for å ha dåpen i en VELDIG liten men utrolig koselig kirke her oppe..

Vi skal ha 4 faddere,min søster og sambo's 3 søsken...

Vi tenkte å sende ut innbydelsene rett over nyttår og ha svarfrist 1 februar...Da har vi litt tid i forhold til maten...

Back
Topp