Dåp meg her og dåp meg der...

Wannebe

Glad i forumet
Skaø ha dåp på søndag og kjenner jeg begynner å bli stressa!
30 stk i stua hjemme... og alt som skal gjøres før den tid...! Angrer på at jeg ikke bestilte pynt på nettet, for det erbikke i hus. Angrer på at vi skal ha det hjemme, foe hele huset må jo shines skikkelig(300kvadrat). Skal jeg ha bunad eller ikke. Har vi nok glass, bestikk, kaffekopper osv. Puuh..
Litt stressa nå!!:p men kan vel skylde meg sjøl som ikke har begynr før:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff! Prøv og ikke stresse så mye så går det nok bra! Er vel bare nærmeste familie/venner, så er vel ikke krise om ikke heeele huset er shina!! ;) lykke til iallefall :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler med deg :) jeg hadde 33 stk hjemme :) stresset litt dagene før.. Viss du bor i nærheten av Nille, så får du kjøpt fin og billig pynt der.. Servietter og små pynteblomster.. Gå igjennom alt du har av bestikk osv. Mangler du noe.. Så lån av andre vi lånte bestikk og litt diverse av svigers. Alt trenger ikke skinne.. Blir så mye folk at de har ikke tid å se om det er noen rusk på gulvet masse lykke til! Håper dagen blir koselig når alt blir på stell,, så skal du se at det er kjekt å feire dåpsdagen hjemme

Joda, skal stresse ned litt;) trengte nok bare litt søvn:p
Har en så skjønn mormor som kommer å hjelper meg med vindusvask:) så da kan jeg konsentrere meg om få bort bikkjesikkel i fra veggene:p hehe.. Bord og stoler kommer i morgen, pynt skal svigermor og jeg ta en runde å shoppe i ettermiddag, og kaffekopper etc får jeg låne av min kjære bonusmamma:) Mamma skal lage maten, så hun skulle skrive handleliste og handle:D Og samtale med presten skal vi ha etterpå:) Blir nok bra tilslutt;) Har jo fått pæ plass mye nå, og klokka er bare 09.30 på torsdag:) er lenge til søndag:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp