dåp.. igjen

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
da har vi hvertfall funnet t av at vi skal leie et lokale her i nærheten og ha dåpen der med alt av familie på begge sider.
MEN, så var det pynt og mat og styr da[:)]
tenker å lage tapas, så det er litt forskjellig å velge i, også blir det vel litt kaker og kaffe.
har litt ideer til pynting og sånt, og invitasjoner og bordkort lager jeg selv.
har bare lyst å høre hva dere har for planer for mat og pynt osv.

plukker opp all inspirasjon jeg kan få, og sikkert mange andre som vil ha ideer også[:)]

Jeg vil helst har smørbrød.. Mens sambo vil at alle skal lage litt hver.. Eller så vil han ha steik..[:-] DA blir det heller at alle lager litt hver, for jeg gidder ikke stresse med middag!!

Vi skal ha dåp 17 februar og siden vi ikke har så stor familie, blir bare 13 stk så skal vi ha selskapet hjemme hos foreldrene mine. Jeg,  mamma og bestemor skal stå for maten, vi lager "tradisjonelt" koldtbord med kylling, karbonader, roastbiff, div salater osv. Skal bestille en dåpskake også lager vi 3 kaker ved siden av selv.

hørtes kjempefint ut hilde[:D]

vi skal ha dåpen 23.mars. jeg har tenkt hvit duk med en tynnere rosa duk oppå, bordkort tenkte jeg å lage i samme stil som invitasjonene, har bestilt en del utstyr å lage av, så håper det blir bra. får ta meg en tur på løten lys og se hva de har der. jeg tenkte også å ha sånne små ikea telys holdere, og legge avklipte enkle rosa blomster i vann i de.
blir nok litt tapas som jeg og sambo lager, så kan mamma og svigermor hjelpe til med kaker, så blir det ikke så mye på oss. er veldig gald i å lage mat, så gidder ikke bestille det. baking syns jeg er kjipere, så det er greit å få litt hjelp der[:)]
smart det med skoene da! blir sikkert kjempefint[:)]

Back
Topp