Dåp.. igjen.. og igjen..

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
Altså, hva skal dere ha på de små etter dåpskjolen er tatt av?
Her må kjolen tas av i kirka tror jeg, for vi må kjøre et stykke, og jeg vil ikke at den skal bli møkkete..

Tips? Bilder? Anything? [:D][:D]

Vi skal ikke ha den typiske dåpskjolen. Vi skal ha denne kjolen som oldemora til Martine har strikket[:D]
Synes den er så fin! Så blir nok til å ha på denne hele tiden.

ORIGINAL: Kaysa86

Vi skal ikke ha den typiske dåpskjolen. Vi skal ha denne kjolen som oldemora til Martine har strikket[:D]
Synes den er så fin! Så blir nok til å ha på denne hele tiden.

Åh, den var knallfin! [:D][:D][:D]
Mini skal ha min kjole, som mamma hekla når jeg skulle døpes[:)]
Kan nok kanskje putte han og den inni en dress når jeg tenker meg om, så vi får tatt bilder osv.. Men sikkert godt for han å slippe kjole heeele dagen..

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Klær [:-]
Nei,altså,finner vel et eller annet å dra på ho,hehe.

Seriously?? Klær??
[X(]

ORIGINAL: ilabom

Seriously?? Klær??
[X(]

Mhm,know...CRAZY [8D]

Seriously?? Klær??
[X(]

Mhm,know...CRAZY [8D]

[8D][:D][:D]

her har vi kun en 2 minutters spasertur fra huset til kirke. Så hun kommer til å ha på seg dåpskjolen hele vegen. Det er denne (se bilde). Har kjøpt den på nettet da vi ikke hadde noe som gikk i arv i familien. Er en helt enkel en, men det holder for oss [:)] Så har hun en jakke, votter og sokker i hvit, som ei venninna har strikka, utpå kjolen (fra/til kirke).

ORIGINAL: Soul

her har vi kun en 2 minutters spasertur fra huset til kirke. Så hun kommer til å ha på seg dåpskjolen hele vegen. Det er denne (se bilde). Har kjøpt den på nettet da vi ikke hadde noe som gikk i arv i familien. Er en helt enkel en, men det holder for oss [:)] Så har hun en jakke, votter og sokker i hvit, som ei venninna har strikka, utpå kjolen (fra/til kirke).

Samme her[:)] så flott dåpskjole btw!!!

ORIGINAL: Soul

Åh, den var også helt nydelig! [:D]

men skal alle ha på kjolen hele dagen?

Jepp, dåpsskjolen på hele dagen! Nå varer det jo ikke fryktelig lenge da, så en 5-6 timer skal hun nok klare i den[:)]

ja, jeg tenkte at hun skulle ha den på hele dagen, men hvis jeg ser at det blir vanskelig for hun å slappe av i den hjemme så tar jeg den av [:)] og da blir det nok en annen vanlig kjole [:)]

Okay.
Kjolen min er kortarma, så vil ha på han noe annet, og litt mer behaglig etterhvert.
Finner vel noe stilig å dra på ham [:D]

Okay.
Kjolen min er kortarma, så vil ha på han noe annet, og litt mer behaglig etterhvert.
Finner vel noe stilig å dra på ham [:D]

min er også kortarmet, men tenkte å ha på den jakka som jeg skrev utpå. men hmm... i kirken er det forhåpentligvis varmt, sånt at mini ikke fryser med kortarma kjole....? eller???

Gutten min skal ha på seg strikket bunad etterpå :)

Min skal ikke ha på dåpskjolen hele dagen. Har kjøpt en fin bukse og genser og en vest, så han er litt pyntet etterpå. Innbiller meg at det er mer behagelig for han å ha på[:)]

Mi sov for det meste så hadde bare strømpis og body på henne. Kledde på henne kjolen under fotograferingen. Hadde med en kjole til henne men den tok jeg aldri på ettersom det er så upraktisk når de er så små. Jeg for min del var ikke så nøye med "finklær" når hun ikke hadde dåpskjolen på.

Skal ikke ha på kjolen hele dagen nei..

Gjør som forrige gang, og tar på vanlig pentøy etterpå.

Er grusomt upraktisk å håndtere en liten baby i sånne lange kjoler hele dagen altså.. hehe.. Har vært igjennom 1 gang tidligere. [:)]

vi har dressbukse og body med sløyfe og vest om det fortsatt passer. ellers må jeg gjerne få tak i noe nytt pent! Kjolen vi skal bruke er veeeeldig gammel, og tåler ikke så mye, så jeg tror vi skal skifte litt etter vi kommer hjem og alle har tatt litt bilder!

Back
Topp