Brud2013 Gift med forumet 2 Apr 2007 #1 Alt gikk så bra, han var kjempeflink i kirka og i hele går. Ble en kjempe fin dag!!!! Her er et av bordene. Her er Oliver i kjolen sin. (Tidligere brudekjolen til bæsmora has.) Og her er han etter at han har tatt av kjolen.
Alt gikk så bra, han var kjempeflink i kirka og i hele går. Ble en kjempe fin dag!!!! Her er et av bordene. Her er Oliver i kjolen sin. (Tidligere brudekjolen til bæsmora has.) Og her er han etter at han har tatt av kjolen.
M mrs.L Elsker forumet 2 Apr 2007 #2 Så fint dere hadde det! Nydelig gutt da! Hadde og dåp i går og lagte nettopp innlegg om det jeg også[:D]
Så fint dere hadde det! Nydelig gutt da! Hadde og dåp i går og lagte nettopp innlegg om det jeg også[:D]
Brud2013 Gift med forumet 2 Apr 2007 #3 ORIGINAL: Solvit Å så koselig pyntet og han var søt i kjolen og tøff i klærne[:D] Der fikk jeg en ide til hvordan jeg kan pynte[;)] Takker[:D] Takk for det!!! Bare koslig å hjelpe...!!!!![:D] Godt å få noen idèer.
ORIGINAL: Solvit Å så koselig pyntet og han var søt i kjolen og tøff i klærne[:D] Der fikk jeg en ide til hvordan jeg kan pynte[;)] Takker[:D] Takk for det!!! Bare koslig å hjelpe...!!!!![:D] Godt å få noen idèer.
Brud2013 Gift med forumet 2 Apr 2007 #4 ORIGINAL: mrsdior himmel og hav for en nydelig gutt[:)][:)] med et fint navn, Lillebroren min heter det samme[;)][8D] håper dere hadde en nydelig dag[:D] TUSEN TAKK!!!![:D] Ja vi hadde en kjempe fin dag!!!!
ORIGINAL: mrsdior himmel og hav for en nydelig gutt[:)][:)] med et fint navn, Lillebroren min heter det samme[;)][8D] håper dere hadde en nydelig dag[:D] TUSEN TAKK!!!![:D] Ja vi hadde en kjempe fin dag!!!!